Po targach

1. Data: 2000-10-09 06:57:33

Temat: Po targach
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tegoroczne targi ogrodnicze w Krakowie były chyba najsłabsze od paru
lat.
Mało wystawców, stoisk a dodatkowo targi były połączone z zoologicznymi,
lesnymi i motoryzacyjnymi. Na szczęscie samochody i psy były w innej
hali.
Sprzedawano głownie byliny, trochę wrzosowatych, iglastych i owocowych.
Nie było prawie stoisk z narzędziami czy z architekturą ogrodową.
Tak więc wizyta na targach miała głownie charakter towarzyski.
Spotkałem między innymi:
-sąsiadów Rafała W. z Konstantynowa (Rododendrony)
-znajmomego Bogdana R. (tego od storczyków)
-producenta winorosli od ktorego wziąłem katalog dla Janusza Cz.
-importera wrzosów od którego dowiedziałem się że pod Krakowem
jest kolekcjoner z hektarowymi wrzosowiskami - muszę dotrzeć i poznać.
Od tegoż importera kupiłem trzy ostatnie Aleksandry w stanie agonalnym.
Może uda się odratować.
Z innych ciekawych zakupów to powojniki całolistne, tanie goryczki,
trzykrotki w nowych, ciekawych kolorach i jeszcze parę bylinek.

Muszę powiedzieć, że znajomosć Bogusława Radzimierskiego jest jak
patent szlachecki - od razu patrzą na człowieka inaczej - usłyszałem,
że musiałem się dobrze zasłużyć skoro zostałem wpuszczony do ogrodu
Bogdana.
To tyle z pierwszych wrażeń na gorąco.
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

2. Data: 2000-10-09 16:44:53

Temat: Re: Po targach
Od: Jurek Konior <k...@c...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pan Krzysztof Wilk napisal:

> Tegoroczne targi ogrodnicze w Krakowie były chyba najsłabsze od paru
> lat.

Zgadzam sie. Odnosze wrazenie, ze wiecej ludzi woli sie zajmowac psem, kotem
czy kanarkiem niz kawalkiem wlasnego pola.

Jurek K.

3. Data: 2000-10-10 06:31:51

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):

> Spotkałem między innymi:
>
> -producenta winorosli od ktorego wzišłem katalog dla Janusza Cz.

Dzięki za pamięć! :-))))
Jak mógłbym go dostać?
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2000-10-10 06:49:57

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> Dzięki za pamięć! :-))))
> Jak mógłbym go dostać?
Napisz do mnie prywatnie, ustalimy szczegóły.
Adres e-mail mam w nagłówku postów.
Krzysztof

Biosept 33SL
anturium