Pocące się stopy!!

1. Data: 2003-01-24 19:12:06

Temat: Re: Pocące się stopy!!
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj tato używa takiego proszku ALTA jest to ziołowy proszek przeciw poceniu
sie stóp Kupic go można w aptece I kosztuje pare groszy

1. Data: 2003-01-24 21:34:18

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
c.com.pl...

> Ja polecam krem scholl'a na pocace sie stopy. Jest na prawde rewelacyjny
> w postaci bezbarwnego zelu.
>
> toffu
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

a ten żelik to ile kosztuje??

1. Data: 2003-01-24 22:22:27

Temat: Re: Poc?cesię stopy!!
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka"

> a ten żelik to ile kosztuje??

Jeśli myslimy o tym samym - to on straszliwie śmierdzi. Coś jak bardzo
tani męski dezodorant. I niesamowicie intensywnie. Zdecydowanie
nie pasuje na bezobuwiowe przyjęcie kiedy nie chcemy epatować męskością;)
Asia

1. Data: 2003-01-26 20:37:44

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem Etiaxil jest skuteczniejszy niż Antidral i Scholl.

1. Data: 2003-01-26 21:07:22

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

> Je?li myslimy o tym samym - to on straszliwie ?mierdzi. Co? jak bardzo
> tani męski dezodorant. I niesamowicie intensywnie. Zdecydowanie
> nie pasuje na bezobuwiowe przyjęcie kiedy nie chcemy epatować męsko?ci?;)

Kwestia gustu i indywidualnego odczuwania zapachów. Jak dla mnie pachnie
przyjemnie i niezbyt intensywnie :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jezeli nie znasz ojca choroby, to na pewno zła dieta jest jej matk?
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

1. Data: 2003-01-27 10:33:58

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem Etiaxil jest skuteczniejszy niż Antidral i Scholl.

Scholla nie próbwałam, natomiast IMO Etiaxil = Antidral. Dotyczy także pach.
O.

1. Data: 2003-01-28 00:02:37

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Cichutka napisał(a):

> a ten żelik to ile kosztuje??
> pozdrawiam

Juz nie pamietam dokladnie, ale pewnie cos ok. 15 zl.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-28 00:06:40

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisał(a):
> [...]
> tani męski dezodorant. I niesamowicie intensywnie. Zdecydowanie
> nie pasuje na bezobuwiowe przyjęcie kiedy nie chcemy epatować

Co to to nie. Tego sobie nie przypominam. Pachnie jak kazdy krem do stop,
czyli nic bardzo milego ale nie az tak zeby sie o to martwic. Kiedys
mialm krem do rak o niebo bardziej smierdzacy.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

kremy tłuste, półtłuste/nawilżają ce