Pocące się stopy!!

1. Data: 2003-01-23 21:29:51

Temat: Pocące się stopy!!
Od: "agata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie proszę, zradźcie coś na pocące się stopy. Cały czas są mokre i zimne
:-(. Może polecicie jakis dobry dezodarant lub jakieś inne specyfiki.
Dzięki z góry Gocha

1. Data: 2003-01-23 21:32:52

Temat: Re: Poc?ce się stopy!!
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata"
> Ludzie proszę, zradĽcie co? na poc?ce się stopy. Cały czas s? mokre i zimne
> :-(. Może polecicie jakis dobry dezodarant lub jakie? inne specyfiki.

Antyperspirant Etiaxil do stóp. I nie daj się oszukać aptekarkom (mnie się to
zdarzyło w kilku aptekach) i nie bierz tego do pach ("bo to ten sam"). Tylko
drogi dość jest, chyba coś w okolicach 40 zł.
Asia

1. Data: 2003-01-24 08:01:22

Temat: Re: Pocące się stopy!!
Od: "Anja" <n...@n...mam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ludzie proszę, zradźcie coś na pocące się stopy. Cały czas są mokre i
zimne
> :-(. Może polecicie jakis dobry dezodarant lub jakieś inne specyfiki.

Zacznij nosić inne gatunkowo skrpety i rajstopy. Od niektorych rajstop tak
i mi sie robiło :(

1. Data: 2003-01-24 09:22:24

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka"
> Polskim, tańszym odpowiednikiem Etiaxilu jest Antidral - równie skuteczny, a
> kosztuje 13 zł za 50 ml. Polecany pod pachy i do stóp. Dla mnie - rewelacja.
> Producent - Polfa Kutno. --

No wiesz co? :) Dopiero teraz piszesz jak już się wykosztowałam? ;)
Asia

1. Data: 2003-01-24 09:26:55

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]

kosztuje 13 zł za 50 ml. Polecany pod pachy i do stóp. Dla mnie - rewelacja.

Ola

1. Data: 2003-01-24 10:19:24

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Polskim, tańszym odpowiednikiem Etiaxilu jest Antidral - równie skuteczny,
> kosztuje 13 zł za 50 ml. Polecany pod pachy i do stóp. Dla mnie -

Czy ten Antidrial też się kupuje w aptekach ?

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-01-24 12:56:01

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zimne
> :-(. Może polecicie jakis dobry dezodarant lub jakieś inne specyfiki.

Ja używałam dezodorantu do stóp Schola ale nie w sprayu tylko w żelu. Taki w
tubce. Rewelacyjny !!!
Bardzo wydajny i skuteczny.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Bywają ludzie, co do których i Pan Bóg żałuje, że ich stworzył.
(Voltaire)

1. Data: 2003-01-24 13:09:53

Temat: Re[2]: Pocące się stopy!!
Od: l...@c...serio.pl (serio) szukaj wiadomości tego autora

ja polecam krem rozgrzewająco-nawilżający
z avonu
jest o tyle dobry ze jest z talkiem co powoduje ze przez caly dzien
masz suche stopy

m> Użytkownik "agata" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
m> news:b0pmv3$bi1$1@news.onet.pl...
> [...]

m> Ja używałam dezodorantu do stóp Schola ale nie w sprayu tylko w żelu. Taki w
m> tubce. Rewelacyjny !!!
m> Bardzo wydajny i skuteczny.

m> pozdrawiam cieplutko
m> misiczka z Wrocławia

--
Pozdrowienia,
serio mailto:l...@c...serio.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-24 13:32:51

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ten Antidrial też się kupuje w aptekach ?
>
> pozdrawiam
> Dorota

Tak.
O.

1. Data: 2003-01-24 17:49:22

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

agata napisał(a):

> Ludzie proszę, zradźcie coś na pocące się stopy. Cały czas są mokre i
> zimne :-(. Może polecicie jakis dobry dezodarant lub jakieś inne
> specyfiki. Dzięki z góry Gocha

Ja polecam krem scholl'a na pocace sie stopy. Jest na prawde rewelacyjny
w postaci bezbarwnego zelu.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda