Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

201. Data: 2020-06-15 03:26:47

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to s tać :-(
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 02:36, XL wrote:

> Coś Ty mi dywersję tu robisz w moim katolickim rozumieniu stanu rzeczy...
> ;-)

Mnie sprawia to wrazenie jak by to byl fundament, na ktorym wybudowano
Katolicyzm...

202. Data: 2020-06-15 10:16:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Mnie sprawia to wrazenie jak by to byl fundament, na ktorym wybudowano
> Katolicyzm...

Obejrzałam, - już to kiedyś linkowałeś, albo mrbluesky...? :-)
No więc ta część o duszach dla mnie chyba jednak jest za trudna. Jestem
naiwnie przywiązana do tego, że moja dusza jest tylko moja i jest
,,nieużywana" - dostaję ją prosto z fabryki, a potem będzie czekać w niebie
(jeśli zasłużę) na duszę mego męża (jeśli to ja pierwsza...) i moich
dzieci... i po tym będziemy tam razem do końca świata
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

203. Data: 2020-06-15 11:18:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Misiulek ma juz nowe wcielenie...
---
A Bog i tak Ciem KOcha ;P

204. Data: 2020-06-15 14:05:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Misiulek ma juz nowe wcielenie...
> ---
> A Bog i tak Ciem KOcha ;P

Też tak myślę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

205. Data: 2020-06-15 23:42:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 10:16, XL wrote:

> [...]
> (jeśli zasłużę) na duszę mego męża (jeśli to ja pierwsza...) i moich
> dzieci... i po tym będziemy tam razem do końca świata

Energia jest niezniszczalna, jak i informacja, niom zapisana... :)

206. Data: 2020-06-15 23:54:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 14:05, XL wrote:

> Też tak myślę.

Ja to wiem...!

Malo tego, wiem tez, ze zostalem stworzony przez Niego z energii, ktorom
On sam jest...!

"To co nazywamy światem fizycznym składa się z dwóch części:
energetycznej, zwanej również eteryczną oraz fizycznej, materialnej,
czyli widocznej i namacalnej.
Część energetyczna jest źródłem surowca dla części fizycznej, ponieważ
materia powstaje z energii w procesie zagęszczania cząstek elementarnych
w środowisku kosmicznej próżni. Inaczej mówiąc, gdyby nie ten proces,
widocznego świata materialnego po prostu by nie było. Zgodnie z
mistycznym aksjomatem mówiącym, że ,,wszystko pochodzi z góry", widoczny
świat zwany materialnym, jest ostatnim środowiskiem zbudowanym z
maksymalnie zagęszczonej materio-energii świata eterycznego. To co
współczesna nauka zdołała zbadać w swoich laboratoriach i uważa za
energię, według nauk mistycznych jest nadal materią, lecz występującą w
bardzo subtelnej, ,,uduchowionej", czyli naenergetyzowanej formie. Gnoza
przedstawia uniwersum jako przenikające się sfery coraz bardziej
rozrzedzonej materii przeniknięte coraz większymi ilościami energii.
Tych sfer jest niezliczona ilość, a każda z nich odnosi się do coraz
większej przewagi energii nad materią, podobnie jak w atmosferze, gdzie
materia gazowa jest coraz bardziej rozrzedzona. Ze względów praktycznych
dokonano uproszczonego podziału na trzy światy: fizyczny (złożony z
części energetycznej i materialnej), astralny oraz przyczynowy
(mentalny). "

"Poznaj siebie" Piotr Listkiewicz
Rozdzial pierwszy "Sfera eteryczna".
str. 6
https://app.box.com/s/do2711p5fpgjurscbtvdomin5elp8e
ib

207. Data: 2020-06-16 04:16:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Też tak myślę.

Ja to wiem...!
---
Ale reinkarnacji niet.
Bog ciem zbyt KOcha
by ci robic takie cus ;)

208. Data: 2020-06-16 10:53:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Ja to wiem...!
> ---
> Ale reinkarnacji niet.
> Bog ciem zbyt KOcha
> by ci robic takie cus ;)

No tak właśnie wolę :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

209. Data: 2020-06-17 03:18:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-16 04:16, m...@g...com wrote:

> Ja to wiem...!
> ---
> Ale reinkarnacji niet.
> Bog ciem zbyt KOcha
> by ci robic takie cus ;)

Do IV wieku byla... ale, jak siem 'wadza' dobrala do doktryny, to i
wegetarianizm, wypadl, tylko w piatki...

//ale, co ja tam q*fa wiem o zabijaniu...?

210. Data: 2020-06-17 22:14:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ale reinkarnacji niet.
> Bog ciem zbyt KOcha
> by ci robic takie cus ;)

Do IV wieku byla...
---
Do dzis siem ostala
w glowach gnostyKOw
i ezoterystow. Wtedy
tez tylKO tacy jom
propagowali, mniejsza
o stolki...

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem