Zaczelo sie ;-)

1. Data: 2020-05-24 20:24:43

Temat: Zaczelo sie ;-)
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W skrzynce pocztowej znalazlem karteczke. Myslalem, ze to poczta miala
jakas paczke dla mnie. Cos innego!

Na kartce pisze, ze zespol szczepionkowy byl u mnie i mnie nie zastal.
Mam sie zaszczepic i moge ustalic indywidualny termin szczepienia
dzwoniac pod hotline Microsoft albo online pod www.microsoft.de/corona.

Zespol szczepionkowy moze tez zakreslic ponizej jedna z trzech opcji:

- przyjdziemy w nastepny dzien roboczy, a jesli cie nie zastaniemy, to i
tak gdzies znajdziemy;
- prosze umowic sie na naowy termin - nie zastalismy cie trzy razy, to
szczepionke zatrzymamy jeszcze 7 dni, pozniej zastosujemy dla ciebie 5G;
- nie mozemy powiedziec, co sie dalej stanie, bo dzialamy niejawnie. Ale
ty wiesz juz to.

Data, godzina, podpis.

World Health Organization

https://debeste.de/132417/Ihr-Impfteam-war-hier

:-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-05-24 21:39:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zglosilem do InterPOlu. Przyjdom do ciebie sprawdzic sprawe ;)

3. Data: 2020-05-24 22:14:50

Temat: Re: Zaczelo sie ;-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Zglosilem do InterPOlu. Przyjdom do ciebie sprawdzic sprawe ;)

I to jest to ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-05-24 22:55:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Zglosilem do InterPOlu. Przyjdom do ciebie sprawdzic sprawe ;)

I to jest to
---
No sam nie wiem ;) To jak gaszenie ognia benzynom,
Jeszcze siem uzna za "ofiarem calopalnom losu" ;P

Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem
A jednak eutanazujom starcow w KOntekscie covida! [Szwecja]
Michalkiewicz POczul zapach krwi!? "Nadjeżdżają jeźdźcy Apokalipsy"
"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Dzien ojca