"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

1. Data: 2020-05-21 22:27:50

Temat: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A ze wsadze znow kija w szprychy probujoncym "odzyskac" KOntrole nad PSP ;P
https://www.radiomaryja.pl/multimedia/rozmowy-niedok
onczone-za-plecami-koronawirusa/
Milego pienienia siem nad "tempym katolandem" i jadem Gada,
chyba ze przemilczycie ale wontpiem waszom psychicznom zdolnosc wstrzymania siem ;)

2. Data: 2020-05-21 23:56:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

RED. W. GADOWSKI: CZY RACJONALNE JEST, ŻE GDY MAMY 500 ZAKAŻEŃ, ZAMYKAMY CAŁKOWICIE
GOSPODARKĘ, ŻYCIE PUBLICZNE, A W TEJ CHWILI MAMY OK. 20 TYS. ZAKAŻEŃ I OTWIERAMY?
21 maja 2020 21:45/w Informacje, Polska

Czy to jest racjonalne, że mamy w Polsce 500 zakażeń, zamykamy całkowicie gospodarkę,
życie publiczne, a w tej chwili mamy ok. 20 tys. zakażeń i otwieramy? To zupełnie
nieracjonalne - z prostego rozumienia logiki - posunięcia. Teraz jest pytanie, czy
polski rząd kieruje się tylko symulacjami Imperial College i Amerykanów, czy też mamy
jakieś własne, wiarygodne opracowania; czy mamy jakieś własne strategie czy też
kopiujemy jedynie niewolniczo to, co się dzieje w świecie? - mówił w czwartkowych
,,Rozmowach niedokończonych" w TV Trwam dziennikarz śledczy i publicysta red. Witold
Gadowski.

Witold Gadowski ocenił, że kwestia pandemii koronawirusa to temat ogromnie złożony.
Zwrócił uwagę na bardzo małą liczbę ekspertów w tej dziedzinie.

Dziennikarz, powołując się na badania amerykańskie wskazał, że koronawirus SARS-Cov 2
nie ma pochodzenia naturalnego.

- Nie jest to dzieło ewolucji, nie jest to dzieło mutacji naturalnych, tak jak
początkowo nam mówiono: że ten wirus powstał w drodze takiej, iż zmutował z
nietoperzy - przez jakiś organizm pośredni - na człowieka. Ten koronawirus SARS-Cov 2
nie jest naturalny. Moi przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii i w Nowym Jorku,
którzy badają od samego początku naturę tego wirusa, jego budowę, od początku
alarmowali, że jest w nim coś nienaturalnego, jest w nim ślad ludzkiej ręki. Już dziś
wiemy, że kombinacja genetyczna, która jest nieduża (bo to jest kilka genów) została
zmieniona ludzką ręką, że dodano mechanizm wzmocnienia oddziaływania na człowieka. To
wszystko wskazuje w 90 proc., że ten wirus był tworzony laboratoryjnie,
prawdopodobnie od 2003 roku - tłumaczył gość ,,Rozmów niedokończonych".

Nie można bagatelizować zagrożenia, jakie niesie za sobą pojawienie się nowego
koronawirusa - podkreślił publicysta.

- Od 50 lat koronawirusy w naukach medycznych są opisywane i dotychczas nie mieliśmy
aż tak agresywnych koronawirusów, bo nawet SARS i MERS nie były tak agresywne jak
SARS-Cov 2 czy jego mutacje, które w tej chwili oddziaływują. Z jednej strony
przestrzegałbym przed bagatelizowaniem tego wirusa, bo jego oddziaływania ciągle nie
znamy. Pojawiły się opracowania naukowe mówiące o tym, że może być powiązany z
chorobą Kawasakiego u dzieci i to jest bardzo niebezpieczne. (...) Z drugiej strony
pojawiły się bardzo poważne opracowania mówiące o tym, że wirus poprzez nerw węchowy
wnika do centralnego ośrodka nerwowego i może uszkadzać rdzeń przedłużony, a więc
może uszkadzać autonomiczną pracę płuc i serca - zwrócił uwagę redaktor.

Z drugiej strony należy jednak zauważyć, że zdecydowanie chybione okazały się
symulacje dwóch dominujących ośrodków na temat możliwej liczby zachorowań i zgonów z
powodu zakażania SARS-Cov 2.

- Wiemy już dziś na pewno, że symulacje pandemii, opracowane przez narodowy instytut
ze Stanów Zjednoczonych (to jest instytucja założona i dotowana przez Billa Gatesa) i
Imperial College z Wielkiej Brytanii - czyli dwa ośrodki, które na cały świat
opracowały dominujące przewidywania pandemii - pomyliły się 20-krotnie. Te badania
były zawyżone 15-20-krotnie. (...) Śmiertelność powinna być już bardzo duża - jest
15 razy mniejsza w świecie. Ja nie mówię, że te 300 tysięcy osób, które zmarło w tej
chwili na koronawirusa, że to jest niewiele. Ale zwróćmy uwagę, że populacja światowa
to jest ponad 7 miliardów ludzi - przypomniał Witold Gadowski.

W tym miejscu należy zadać sobie kilka pytań, dotyczących sensowności decyzji o
zamknięciu gospodarek przez niemal wszystkie kraje świata, w tym Polskę - akcentował
dziennikarz śledczy.

- Czy lockdown, czy te restrykcyjne środki bezpieczeństwa, wśród których my Polacy
przodujemy (jesteśmy krajem o jednym z najbardziej restrykcyjnych systemów
zapobiegania koronawirusowi), czy tu skórka się opłaca za wyprawkę? Statystyki zgonów
także pokazują, że wśród tych, którzy umierają, są przede wszystkim osoby, które
miały towarzyszące schorzenia i podeszły wiek. Dlaczego trwa zamknięcie gospodarki?
Przecież zamknięcie gospodarki wywoła więcej ofiar niż koronawirus. Czy to jest
[...]
kopiujemy jedynie niewolniczo to, co się dzieje w świecie? - zastanawiał się
redaktor.

Odmienną strategię wobec pandemii koronawirusa zastosowała Szwecja, która nie
wprowadziła systemu ograniczeń, zakazów i nakazów, a jedynie rekomendacje i zalecenia
dla obywateli.

- Czy w Szwecji jest dziś znacząco większa liczba zachowań niż w Wielkiej Brytanii?
Nie. Okazuje się, że ten model szwedzki - przyznam, że eugeniczny, bo oni od dawna
mają tego typu ciągotki - czyli wykształcanie tzw. odporności stada, przynosi jakieś
efekty. A my, siedząc w domach, zakładając rękawiczki i maseczki ,,wyjaławiamy się".
Nasz organizm nie ma do czynienia ze środowiskiem wirusów i bakterii, które w sposób
naturalny w środowisku krążą. Jakie mogą być potem efekty? To są tylko pytania
medyczne, a są jeszcze pytania psychologiczne: jak wpłynie na nas odosobnienie,
utrata pracy, kończące się zasoby finansowe i narastające niecierpliwienie,
narastające złe emocje, które się przy tym wszystkim rodzą? To pójdzie w dwóch
kierunkach, bo z teorii psychologicznych wiemy, że tak będzie. Pójdzie w kierunkach
depresyjnych, będziemy mieć wysyp depresji i związanych z tym niestety prób
samobójczych, a z drugiej strony będziemy mieć wysyp agresji, która jest tłumiona w
tej chwili poprzez to, że mamy ten osławiony lockdown, jeszcze siedzimy w domach -
ocenił gość TV Trwam.

W Szwecji zakażenie koronawirusem stwierdzono u ponad 32 tys. osób; zanotowano prawie
5 tys. zgonów, co przekłada się na bardzo wysoki współczynnik śmiertelności w
porównaniu do innych krajów. Rzeczywista śmiertelność z powodu choroby Covid-19 jest
jednak dużo niższa - nie tylko w Szwecji, ale również w innych krajach - podkreślił
publicysta.

- Dziś już wiemy, że przeciętna śmiertelność jest od 0,1 do 0,3 proc. wśród
populacji. Te dane ze Szwecji, o których mówimy, to jest śmiertelność wśród
zarażonych, a nie wśród całej populacji. Jakbyśmy wzięli całą populację, to ten
współczynnik byłby oczywiście dużo niższy. Załóżmy, że Szwedzi mają większą
śmiertelność. Ale jaka to jest śmiertelność? Musimy teraz spojrzeć na to, kto umiera.
Przede wszystkim umierają pensjonariusze domów starców, hospicjów, z tych grup, które
są najbardziej narażone na niebezpieczeństwo śmiertelnego koronawirusa. Ci ludzie
umierają także z powodu chociażby grypy, bo jak się ma 80 lat i jest się w złym
stanie zdrowia, to zwykły katar może zakończyć życie - zauważył Witold Gadowski.

https://www.radiomaryja.pl/informacje/polska-informa
cje/tylko-u-nas-red-w-gadowski-czy-racjonalne-jest-z
e-gdy-mamy-500-zakazen-zamykamy-calkowicie-gospodark
e-zycie-publiczne-a-w-tej-chwili-mamy-ok-20-tys-zaka
zen-i-otwieramy/

3. Data: 2020-05-22 01:15:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 23:56, m...@g...com wrote:

> [...]
e-gdy-mamy-500-zakazen-zamykamy-calkowicie-gospodark
e-zycie-publiczne-a-w-tej-chwili-mamy-ok-20-tys-zaka

Trudno to analizowac wylacznie w kategoriach medycznych, gdy w istocie,
jest to zagadnienie geopolityczne...

//niektorzy pytali miedzywierszami, juz na poczatku epidemii...

Dr Jacek Bartosiak: A co jeśli epidemia covid-19 zdemoluje Zachód, a
Azja będzie normalnie pracować?

https://www.youtube.com/watch?v=mEUbYHFdKMs

4. Data: 2020-05-22 06:42:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Milego pienienia siem nad "tempym katolandem" i jadem Gada,
> chyba ze przemilczycie ale wontpiem waszom psychicznom zdolnosc wstrzymania siem ;)

W gruncie rzeczy mnie to nie zaskoczyło. Daj kurze grzędę... Daj słabej
moralnie jednostce MOŻNOŚĆ, wykorzysta ją TYLKO by upaść jeszcze niżej.
Cholera, skąd w tych ludziach ten straszliwy głód pławienia się w szambie
swoich chuci?!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-05-22 07:03:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> RED. W. GADOWSKI: CZY RACJONALNE JEST, ŻE GDY MAMY 500 ZAKAŻEŃ, ZAMYKAMY
> CAŁKOWICIE GOSPODARKĘ, ŻYCIE PUBLICZNE, A W TEJ CHWILI MAMY OK. 20 TYS.
> ZAKAŻEŃ I OTWIERAMY?

Błąd w rozumowaniu.
500 ,,STESTOWANYCH" zakażeń.
Epidemia w Polsce trwała już w styczniu. Do końca lutego zachorowało de
facto 200000 (DWIEŚCIE TYSIĘCY!) ludzi (w tym ja), było 1200 zgonów -
wszystko to jednak nie było diagnozowane pod kątem koronawirusa.
Więc te 20000 (dwadzieścia tysięcy) obecnie to już wygasanie epidemii.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-05-22 08:21:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wszystko to jednak nie było diagnozowane pod kątem koronawirusa.
Więc te 20000 (dwadzieścia tysięcy) obecnie to już wygasanie epidemii.
---
Nie blad tylko teza motywcyjna do rozpoczecia rozmow "niedokoczonych".
Napisz do Gada z tym co mnie tu, ciekawe co ci odpowie ;)
a przy okazji skad XLa te dane?

7. Data: 2020-05-22 09:52:13

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 May 2020 23:21:03 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <3...@g...c
om>
od m...@g...com :

> [...]
>Nie blad tylko teza motywcyjna do rozpoczecia rozmow "niedokoczonych".
>Napisz do Gada z tym co mnie tu, ciekawe co ci odpowie ;)

Dane są z dupy pana Gadowskiego.
Dopiero za rok do nkilku lat poznamy prawdziwy obraz pandemii tego wirusa.

8. Data: 2020-05-22 10:44:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ROZMOWY NIEDOKOŃCZONE: ZA PLECAMI KORONAWIRUSA CZ.II
2020 21:30/w Audio, Multimedia
red. Witold Gadowski

https://www.radiomaryja.pl/multimedia/audio/rozmowy_
niedokonczone/rozmowy-niedokonczone-za-plecami-koron
awirusa-cz-ii/

9. Data: 2020-05-22 11:04:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dane są z...
Dopiero za rok do nkilku lat poznamy prawdziwy obraz pandemii tego wirusa.
---
Juz wiadomo skad sam bierzesz swoje dane na temat danych innych, z wlasnej... ;P
Gadowski zawsze POdaje skad ma swoje informacje [w swoich "KOmentarzach tygodna"] a
ja pytalem o dane xli.
Gdybys sluchal uchem a nie brzuchem nie pisalbys ze dopiero kiedys cos tam
"POznacie". Moze tyle czasu trzeba lewackiej propagandzie do zbudowania
obrazu-narracji "pasujoncego do wytycznych" ale FAKTY takiej obrobki w czasie nie
POtrzebujom. Wiele juz dzis wiadomo w sPOsob pewny.

10. Data: 2020-05-22 11:10:58

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 02:04:20 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <7...@g...c
om>
od m...@g...com :
> [...]
obrazu-narracji "pasujoncego do wytycznych" ale FAKTY takiej obrobki w czasie nie
POtrzebujom. Wiele juz dzis wiadomo w sPOsob pewny.

Chcesz powiedzieć, że Gadowski ma dane, których nawet wirusolodzy nie mają?

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]