Dzien ojca

1. Data: 2020-05-21 21:23:26

Temat: Dzien ojca
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

U nas jest dzisiaj dzien ojca wzglednie wniebowstapienie, wiec dzien
wolny, wszystko zamkniete, a pogoda jak w lecie.

Ruszylismy wiec na dluzsza wycieczke po dalszych okolicach. Lasy, laki,
pola, zrodlo i rzeka. Na koniec drobny posilek przy knajpie klasztornej
- nie otworzyli jeszcze i sprzedaja napoje oraz posilki na wynos.

Zrobilem sporo zdjec i uchwycilem pare ciekawych momentow dla grupowych
"psychologow": chemtrails i masz 5G.

np.
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920587292/i
n/album-72157714395896107/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920284426/i
n/album-72157714395896107/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920284426/i
n/album-72157714395896107/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49920556932/i
n/album-72157714395896107/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-05-21 23:46:03

Temat: Re: Dzien ojca
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-21 21:23, Sylvio Balconetti wrote:
> U nas jest dzisiaj dzien ojca

//do Torunia kartke wyslales...?

3. Data: 2020-05-22 00:22:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> U nas jest dzisiaj dzien ojca

//do Torunia kartke wyslales...?
---
"wyslal":
"Mamo, mamo, zasłałem łóżko!" - "Brawo, brawo, zuch z ciebie!" - "No nie bałdzo..."

4. Data: 2020-05-22 21:32:11

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.05.20 um 23:46 schrieb Izaura:

> //do Torunia kartke wyslales...?

Jeszcze lepiej smakowalo

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49923882666/i
n/album-72157714414631822/

Do domu dojechalismy

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49924180957/i
n/album-72157714414631822/

Jutro ostatni dzien ramadanu i bedzie mozna znowu wegan.

5. Data: 2020-05-23 00:29:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-22 21:32, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49924180957/i
n/album-72157714414631822/

> Jutro ostatni dzien ramadanu i bedzie mozna znowu wegan.

Q*fa.. ale obciach...?

//zrob zdjecie kupy po... niektorzy siem ucieszom...!

6. Data: 2020-05-23 02:52:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Jutro ostatni dzien ramadanu i bedzie mozna znowu wegan.

Q*fa.. ale obciach...?
---
Ja wole to traktowac jak wysublimowany zart sytuacyjny ;P
bo jesli oni tam tak na POwaznie to juz nie obciach ale multi-srulti
i sieczka we lbach co by POtwierdzalo ich zobrazowanie swiata i odbior
takich jak ja czy ty, ale nas tez POwinni "zasymilowac" jako czesc PO-
litPOprawnosci liberalnej a tu klops bo prawice wylonczajom jako anty
-KULT-urem co rozwala logicznie calom "ideologiem multi-kulti" jako PO
twora POzerajoncego wlasne dzieci [i chrzescijan przy okazji lub celowo] ;P

7. Data: 2020-05-24 00:08:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-23 02:52, m...@g...com wrote:

> [...]
> twora POzerajoncego wlasne dzieci [i chrzescijan przy okazji lub celowo] ;P

//to zaden zart... to facepalm...!

8. Data: 2020-05-24 05:11:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//to zaden zart... to facepalm...!
---
FPM mozna zaliczyc czytajonc to i owo ale autor raczej
"komentuje wlasne stany mentalne z zadowoleniem i satysfakcjom" ;)
Byc moze jest to wyraz owego "zacmienia mentalnego" jaki przynosi
multi-kulti...

9. Data: 2020-05-24 23:45:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-24 05:11, m...@g...com wrote:
> [...]
> "komentuje wlasne stany mentalne z zadowoleniem i satysfakcjom" ;)
> Byc moze jest to wyraz owego "zacmienia mentalnego" jaki przynosi

Niemniej jednak, zawsze zastanawiam siem, co powoduje ludzmi, ktorzy
pokazujom publicznie to co lezy na talezu...?

//moze to jakis atawistyczny odruch...?

Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
W POlskim BIPie KOntrakt na chipy/implanty do wykrywania i monitorowania "covida" [DlaCalejPOpulacji]