Podbródek :-(

1. Data: 2005-03-21 19:43:19

Temat: Podbródek :-(
Od: "... ...@...yl ..." <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem wysokim facetem 191 cm, waga 105 kg...
Nie jestem "puszysty", zbudowany jestem raczej proporcjonalnie...

Moim problemem jest podbródek :-( Jak u osób otyłych... Drugi podbródek...
Czy są jakies metody ćwiczeń, żeby sie go pozbyć ? Do tej pory stosuje
uderzenia zewnętrzna strona dłoni... Może jakies maści ?
Jestem do tego stopnia zdesperowany, że nie wykluczam operacji plstycznej
:-)

Pomoże mi ktoś ?
Dziekuję...

Wasyl

2. Data: 2005-03-22 07:02:26

Temat: Re: Podbródek :-(
Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... ...@...yl ..." <w...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uderzenia zewnętrzna strona dłoni... Może jakies maści ?
> Jestem do tego stopnia zdesperowany, że nie wykluczam operacji plstycznej

A myślałeś, żeby po prostu schudnąć 10 kg?

vertret

3. Data: 2005-03-22 07:09:39

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

vertret(at)op.pl napisał(a):

> A myślałeś, żeby po prostu schudnąć 10 kg?

tezo tym pomyślałam, tak z 10-15 :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

dentysto pomóż!
jonoforeza - efekty uboczne
rutozyd
owłosienie u dziecka ?