Podchody psychiatrów

1. Data: 2006-04-05 13:12:49

Temat: Podchody psychiatrów
Od: "LeoTar" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W piątek otrzymałem od psychiatry-kobiety propozycję do rozważenia abym
DOBROWOLNIE zgodził się na ustanowienie dla mnie opiekuna prawnego. Toż to
szczyt manipulacji.:)

Pozdrawiam
LeoTar
http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/ a także http://www.geocities.com/leotar

2. Data: 2006-04-05 14:13:48

Temat: Re: Podchody psychiatrów
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e10foh$ur$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> DOBROWOLNIE zgodził się na ustanowienie dla mnie opiekuna prawnego. Toż to

A jakbyś taką propozycję otrzymał od psychiatry-mężczyzny?

Flyer

3. Data: 2006-04-05 14:30:21

Od: "Władysław Tarnawski" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> A jakbyś taką propozycję otrzymał od psychiatry-mężczyzny?

Gdybym otrzymał to tez bym z niej nie skorzystał.:)

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

4. Data: 2006-04-05 14:43:54

Od: "Katja" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar: "W piatek otrzymalem od psychiatry-kobiety propozycje do
rozwazenia abym
DOBROWOLNIE zgodzil sie na ustanowienie dla mnie opiekuna prawnego.
Toz to
szczyt manipulacji.:)"

Widze, ze moje podejrzenia przybieraja rzeczywiste ksztalty.
Cóz LeoTar zycze Ci wszsytkiego dobrego i wielu sil, zebys
podjal wlasciwa decyzje.

Staraj sie wykorzystac wszystkie szansy, które Ci niesie zycie!

Pozdry

5. Data: 2006-04-05 15:46:28

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katja <k...@g...com> napisał(a):

> Widze, ze moje podejrzenia przybieraja rzeczywiste ksztalty.

To znaczy...?

> C=F3z LeoTar zycze Ci wszsytkiego dobrego i wielu sil, zebys
> podjal wlasciwa decyzje.

To nie jest ważne jaką decyzje podejme...

> Staraj sie wykorzystac wszystkie szansy, kt=F3re Ci niesie zycie!

Cały czas to robię.:) Na tym jestem skoncentrowany.

6. Data: 2006-04-05 18:06:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysław Tarnawski; <e10k9t$lph$1@inews.gazeta.pl> :

> Gdybym otrzymał to tez bym z niej nie skorzystał.:)

To dlaczego zaznaczasz, że była to kobieta? ;))

Flyer

7. Data: 2006-04-05 18:12:34

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> To dlaczego zaznaczasz, że była to kobieta? ;))

Bo fizycznie propozycję złożyła mi kobieta, a nie mężczyzna.:)

8. Data: 2006-04-05 19:11:21

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e111ai$j6s$1@inews.gazeta.pl> :

> Bo fizycznie propozycję złożyła mi kobieta, a nie mężczyzna.:)

No więc tak - skoro płeć nie odgrywa roli, to w jakim celu ją podałeś,
skoro "zwyczajowo" nie podaje się płci w takich wypadkach?

Flyer

9. Data: 2006-04-05 19:21:59

Od: "LeoTar" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> LeoTar; <e111ai$j6s$1@inews.gazeta.pl> :

> No więc tak - skoro płeć nie odgrywa roli, to w jakim celu ją podałeś,
> skoro "zwyczajowo" nie podaje się płci w takich wypadkach?

To, że płeć nie odgrywa tutaj roli to jest Twoje założenie. Mogę to teraz
powiedzieć, ale 8 lat temu kobieta-psychiatra optowała za tym, by zrobić ze
mnie pedofila czemu sprzeciwił się mężczyzna-psychiatra. Przez te 8 lat
kobiety niewiele posunęły się do przodu i najchętniej ubezwłasnowolnilłyby
mnie by mieć możliwość zamknięcia mi dzioba.:) Zebym przestał gadać o tym w
jaki sposób sprawują władzę nad mężczyznami. A ja przecież chcę tylko
obupłciowego wyzwolenia. Uwolnienia sie od nieświadomosci.

10. Data: 2006-04-05 20:45:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar; <e115cn$8r7$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> jaki sposób sprawują władzę nad mężczyznami. A ja przecież chcę tylko
> obupłciowego wyzwolenia. Uwolnienia sie od nieświadomosci.

No widzisz - jak chcesz, to umiesz odpowiedzieć. Tylko jest jeden
problem - w tym przypadku faktycznie "przeginasz pałę", więc nie możesz
oskarżać teraz "kobiety-psychiatry" o stronniczość.

Flyer

Human Spirit Society -czyli dziś już nie PrimaAprilis...a szkoda ;)
Władziu...
Reasumując (próba)
Enneagram
Szkola jakiej nie znacie