Poddasze i gaz

1. Data: 2001-11-14 12:33:57

Temat: Poddasze i gaz
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosze sie z zamiarem zamieszkania na poddaszu, ze wzgledow
ekonomicznych na potrzeby ogrzewania mile widzialbym w nim instalacje
gazowa. Na moje pytanie o mozliwosc przedluzenia pionu instalacji
gazowej sprzedajacy mieszkanie stwierdzil: "moze sie pan starac, ale
nikt panu nie da zgody na instalacje gazowa na poddaszu", nie umial
jednak uzasadnic dlaczego. Czy ktos z grupowiczow moze wypowiedziec
sie w tej kwestii?

1. Data: 2001-11-15 12:46:05

Temat: Re: Poddasze i gaz
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-15 12:53:48

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bolek" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
> gazowej sprzedajacy mieszkanie stwierdzil: "moze sie pan starac, ale
> nikt panu nie da zgody na instalacje gazowa na poddaszu",

Niby dlaczego nie ? Jezeli bedzie to osobne mieszkanie na strychu, to nie ma
przeszkód. Pamietac jednak nalezy, ze zgodnie z przepisami, pomieszczenie, w
którym chcemy zainstalowac odbiornik gazu musi miec wysokosc min. 2,2 m , a
kubature min. 8 m szesc. ( kubatura zalezy od mocy cieplnej odbiornika ),
miec wentylacje ( zaden problem, mozesz ekstra wyprowadzic przez dach ) i
kanal spalinowy dla kotla gazowego i podgrzewacza wody. Ja sama robie
mieszkanie na strychu i warunki, projekt i zezwolenie mam.
Proponuje wystapic do gazowni o wydanie warunków technicznych.

Majka

Umowa o dostawę energii
Meble sosnowe - Wwa
kafelkowanie
sposob na naklejki na zewnetrznej ramie okna
sprzatenie