Podgrzewanie pizzy w mikrofalówce... ;-)))

1. Data: 2001-11-08 07:05:58

Temat: Re: Podgrzewanie pizzy w mikrofalówce... ;-)))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba wiem juz, o co chodzi. Monika napisala pizza amerykanska, a ty
>piszesz o pizzy w stylu amerykanskim, czyli to badziewie, ktore poza
>granicami USA jest sprzedawane w Pizza Hut. Mnie chodzilo tylko o te
>pizze, ktore sie kupuje w USA.
>
>MB

Magda, rzuc ten temat - "w stylu amer.", bo zglupiejesz...jak ja
slysze ze cos jest w stylu angielskim, to w ogole nie rozumiem o
co chodzi (poza ogrodem/parkiem, oczywiscie ;) )
Chicago-style pizza, "real American style pizza", etc ostatnio
widzialam cos jeszcze ladniejszego - Sloppy Giuseppe pizza...

Krysi
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-08 07:15:08

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:lebiutgh2s4pfkn1r9ssppvcsha6kncrsp@4ax.com...
: mnie pizza w ogole nie neci, ale kupuje takie blaty obsypane
: niedbale roznymi rzeczami, przynosze do domu i "dokaczam" -
: zmiazdzony czosnek, przecier pomid (nie koncentrat), ziolka, i
: bardzo duzo sera. i taka pietrowa pizze zapiekam.
: Bez nazwy ona

To jest chyba najlepszy sposob na gotowa pizze. Lubie i kupuje od czasu do
czasu, ale naprawde baaaaaardzo rzadko, bo mrozonki odbiegaja duzo od oryginalu.
Bez reklamy, ale w jednym angielskim hipermarkecie sprzedaja pizze do konsumpcji
na miejscu. Czasami, bedac tam na zakupach kupuje kawalek pizzy i wrzucam do
zamrazalnika na "czarna godzine".
Pizza z mikroweli jest o tyle lepsza od tej z piekarnika, ze mikrowela ogrzewa
od srodka, a w piekarniku ogrzewanie zaczyna sie z wierzchu.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-08 16:51:01

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> widzialam cos jeszcze ladniejszego - Sloppy Giuseppe pizza...

LOL

to samo z french fries, malo maja wspolnego z Francja.
MB

1. Data: 2001-11-16 20:11:57

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jedną miałam Dr Oetkera i ta była zdecydowanie jadalniejsza...

No i słusznie. IMHO z dostępnych w Polsce w handlu tylko te są jadalne, choć
z dość oczywistych powodów jest na nich zawsze za mało sosu w stosunku do
oryginału i tego, co lubię.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-11-16 21:45:51

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
choć
> z dość oczywistych powodów jest na nich zawsze za mało sosu w stosunku do

Mam właśnie cztery takie różne w zamrażarce i czekają na gorsze czasy...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Orzeszki
Jak sprawdzić ile procent alkoholu ma domowe wino?
Jak sprawdzić ile procent ma domowe wino?
panierowanie kotleta - czy obtaczacie go w mące?
SMALEC !!