Podkład

1. Data: 2002-12-09 10:21:44

Temat: Podkład
Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!!!!!

Mam pytanie , na ktore juz nie raz odpowiadałyscie, dlatego prosze nie
krzyczcie na mnie :)
potrzebny mi podklad ktory zakryje mi moje krostki na buzi , czerwone plamki
zakrywajacy dobrze ale zeby byl niedrogi
polecicie mi coś?

dzieki wielkie

ONa

1. Data: 2002-12-09 10:29:24

Temat: Re: Podkład
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ona" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!!!!!!!
>
> Mam pytanie , na ktore juz nie raz odpowiadałyscie, dlatego prosze nie
> krzyczcie na mnie :)

Skoro wiesz ze juz bylo to czemu nie zajrzysz do archiwum?
(Nie krzyczalam - mowilam spokojnie;) )

Kaska

1. Data: 2002-12-09 10:31:37

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 9 Dec 2002 11:21:44 +0100, "Ona" <m...@p...wp.pl>
wyskrobal sobie:

>potrzebny mi podklad ktory zakryje mi moje krostki na buzi , czerwone plamki
>zakrywajacy dobrze ale zeby byl niedrogi
>polecicie mi co??

mariza matujacy

m3duz4

1. Data: 2002-12-09 10:40:40

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> mariza matujacy

Myslisz?
on nie kryje specjalnie dobrze.
Jest raczej naturalny...

Kaska

1. Data: 2002-12-10 06:57:49

Od: "Jola" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Revlon ColorStay cena okolo 60 zł niedawno byla promocja 43 zł, fajnie kryje

1. Data: 2002-12-10 21:48:24

Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
plamki
> zakrywajacy dobrze ale zeby byl niedrogi

Avon, seria Perfect Wear, color - Warm Beige ( katalog 26/01/2003 - cena
35,90 - sena promocyjna). Naprawdę warto. ps tylko dobrze go rozłuż.
Pozdrawoam Kaśka z Gryfina

1. Data: 2002-12-11 08:13:59

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <a...@p...onet.pl> wrote:
> Revlon ColorStay cena okolo 60 zł niedawno byla promocja 43 zł, fajnie kryje

Tez polecam ten podklad, powoli mi sie konczy, ta promocja pewnie
tez sie skonczyla juz znajac moje szczescie, co? :-))

megi

1. Data: 2002-12-11 09:01:44

Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Revlon ColorStay cena okolo 60 zł niedawno byla promocja 43 zł, fajnie
kryje

Fakt, też słyszałam o tym podkładzie"revlon", że dobrze kryje(koleżenka go
miała i mówi ła, że na długo jej starcza buteleczka {oczywiście ile kto
używa})
Kaśka

1. Data: 2002-12-11 10:27:10

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katrarzyna <k...@i...pl> wrote:

> [...]
> miała i mówi ła, że na długo jej starcza buteleczka {oczywiście ile kto

Nawet ostatnio w jakims pismie, "Urodzie" chyba czytalam, ze Hally Berry
ma cere mieszana i uzywa tego podkladu... ;-)

megi

Smierdzace kosmetyki ?
Neutrogena - horror :((((
nauszniki (we wrocku)