Podkład matujący

1. Data: 2010-10-21 15:31:04

Temat: Podkład matujący
Od: Monika S <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jaki podkład matujący jest według Was najlepszy ?

2. Data: 2010-10-21 21:37:42

Temat: Re: Podkład matujący
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 08:31:04 -0700 (PDT), Monika S napisał(a):

> Witam. Jaki podkład matujący jest według Was najlepszy ?

Fluid matujący Lirene "7h nature matte foundation". Ładne odcienie (ja
używam "cappucino" i wcale nie jest za ciemny, choć nie jestem obecnie
opalona, no ale są i jaśniejsze, i ciemniejsze), bardzo fajnie matuje, jest
dosyć kryjący ale nie ciężki itp. Cena śmieszna. Zatoczylam kółko po
wszelkich, lącznie z Vichy i tymi tam różnymi Chanel'kami - i wróciłam do
Lirene. Od 10 lat ta sama firma, z małymi próbami zmiany i powrotami. Teraz
już nie eksperymentuję. I polecam.

3. Data: 2010-10-22 15:18:40

Od: Monika S <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 23:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]