Podklad pod cienie ...

1. Data: 2003-03-15 23:31:22

Temat: Podklad pod cienie ...
Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanko dotyczace podkladu pod cienie ...
uzywam roznych firm cieni do powiek ,ale zadne nie utrzymuja sie do konca
dnia:<
moze ktoras z grupowiczek pomoze?
co uzyc ,gdzie kupic i ile bedzie to kosztowac ?
slyszalam o jakims podkladzie ArtDeco -co to jest ?
z gory dzieki
ASA

1. Data: 2003-03-15 23:51:14

Temat: Re: Podklad pod cienie ...
Od: "stillka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podstawowa sprawa jest to aby odtluscic dobrze powieke, art deco- chodzi ci
o baze na powieki ujednolica powieke likwiduje wszelkie przebarwienia i
odtluszcza powieke

jezeli nie posiadasz bazy to mozna zrobic inaczej naloz na powieke podklad a
nastepnie uzyj pudru trnasparentny, powinno chociaz troszke pomoc

nusia

1. Data: 2003-03-15 23:51:42

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asa" <a...@w...pl> wrote in message
> co uzyc ,gdzie kupic i ile bedzie to kosztowac ?
> slyszalam o jakims podkladzie ArtDeco -co to jest ?

Przeczytaj dokladnie archiwum-byla dosc szczegolowo
omawiana baza pod cienie Art Deco.

Adrianna

1. Data: 2003-03-16 03:23:32

Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> Przeczytaj dokladnie archiwum-byla dosc szczegolowo
> omawiana baza pod cienie Art Deco.

A ja dopisze tylko,ze tez uzywam,polecam-jest rewelacyjna :-)

Wiem,ze Yves Rocher w serii "Yria" tez taka baze wypuscil-czy ktoras z
Was miala z nia stycznosc moze?

Pozdrawiam :-)

Tib
--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2003-03-16 06:30:56

Temat: Odp: Podklad pod cienie ...
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem,ze Yves Rocher w serii "Yria" tez taka baze wypuscil-czy ktoras z
> Was miala z nia stycznosc moze?
>
> Pozdrawiam :-)
>
> Tib

Mam ja i czasem uzywam. Sympatyczna rzecz cien sie trzyma , powieka jest
nawilzona. Tyle tylko , ze to moja pierwsza baza pod cienie , wiec moja
opinia moze byc malo warta:)
===
annaM

1. Data: 2003-03-17 08:28:53

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asa" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> moze ktoras z grupowiczek pomoze?
> co uzyc ,gdzie kupic i ile bedzie to kosztowac ?
> slyszalam o jakims podkladzie ArtDeco -co to jest ?

Baza pod cienie Art Deco. Male, czarne pudeleczko (5 ml), kosztuje okolo 33
zl, ale jest tak niesamowicie wydajne, ze az mi sie nie chce wierzyc. Ja
moja mam dokladnie pol roku i nie zuzylam nawet polowy, a stosuje baze
codziennie, bez niej cieni nie nakladam. Cienie nawet kiepskiej jakosci
trzymaja sie u mnie kilkanascie godzin, na moich powiekach, na ktorych nie
trzymalo sie nic mimo odtluszczania powieki, nakladania podkladu,
przypudrowywania i dopiero nakladania cieni. Dla mnie absolutna rewelacja.
Latwo sie zmywa przy demakijazu, czyli to nie jest jakis beton. Ja mi sie
skonczy (za pol roku, hehehe), to zaraz kupie nastepna :)
Kosztuje sporo, ale naprawde warto :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-17 22:26:50

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Latwo sie zmywa przy demakijazu, czyli to nie jest jakis beton. Ja mi sie
> skonczy (za pol roku, hehehe), to zaraz kupie nastepna :)

Hej a gdzie to cudo można kupić? Ciężko to dostać?

Pozdrowionla

Sylwia

1. Data: 2003-03-17 22:38:37

Od: "Asa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co piszesz to naprawde cudo !
to by sie przydalo :) tylko wlasnie gdzie moge to kupic ?,pytalam w paru
sklepach ale ..:<<<
cena nie jest niska ,ale moze warto sprobowac .
Dobrze mysle ze nie ma jakiegos tanszego odpowiednika tego cuda ?:)
Za odpowiedzi wszystkim dzieki
pozdrawiam
Asa

1. Data: 2003-03-18 08:26:20

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asa" <a...@w...pl> wrote in message
> Z tego co piszesz to naprawde cudo !
> to by sie przydalo :) tylko wlasnie gdzie moge to kupic ?,pytalam w paru
> sklepach ale ..:<<<

Rany, dziewczyny, ale napiszcie w jakim miescie!!! Co wam da, jesli powiem,
ze we Wrocku w rynku, a wy jestescie z Bialegostoku na przyklad. Dla
wroclawianek: w rynku, w perfumerii Douglas w Galerii Dom., w perfumerii Ewa
na rogu Pilsudskiego i Komandorskiej. Tam widzialam.
Co do jakosci - warto, warto, warto!!! Uzywam cieni Wibo i Inglota, czyli w
jakosci raczej niezachwycajace (tylko te kolory, mrrrrrr...), a trzymaja sie
kilkanascie godzin. Ta baza to najlepszy kosmetyk, najbardziej udany, jaki
dotad kupilam :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."