pianka, lakier i inne takie do włosów

1. Data: 2003-03-15 17:30:53

Temat: pianka, lakier i inne takie do włosów
Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej !
Mam taie oto pytanie: jaki najlepiej kupić lakier pianke lub inne takie do
układanie włosów.
A teraz przedstawiam mój problem: wlosy do ramion, lekki rzadkie cienkie
(ale już nie tak sianowate dzięki wax'owi)
fryzurka jaką stosuję to odwijanie na zewnątrz. W tym podobam się sobie
najbardziej, no i nic innego nie umiem :)
jaką piankę stosować, żeby fryzurka trzymała się w miare długo. W miarę tzn.
wyjść z domu dość do miejsca docelowego. czyli nie aż tak długo, ale jednak.
włosy mam niby proste, ale pod wpływem wilgoci, cała misterność odwijania
znika gdzieś.
stosuje piankę taft i śmiem twierdzić, że jednak nie jest ona na każdą
pogodę, jak zachwala pani w tv. lakierem też psikam i też bez rezultatów. co
więc wcierać
a i jeszcze jedno. włosy mam już nie sianowate, ale jedak w miejscu
odwijania są troche sianowate. Wiem - to od suszenia, co zrobić żeby nie
były takie? cała reszta jest ok, ale u nasady włosy susze mniej intensywnie.

To tyle miłego weekendu
Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-15 18:25:57

Temat: Re: pianka, lakier i inne takie do włosów
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to w takim razie moze cos do prostowania wlosow [zobacz w archiwum]
i na koncowki moze ta paste z L' oreala
ewentualnie torche lakieru jeszcze mozna
tylko uwazaj by nie przesadzic :-)
pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-15 18:48:30

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i na koncowki moze ta paste z L' oreala
> ewentualnie torche lakieru jeszcze mozna

do prostowania to chyba raczej nie. one się nie kręca w loki.
przestają jedynie być odwinięte. to tak jakbyś wpadła w mocny wiatr :)
a ta pasta loreala, to co to takiego?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-16 18:09:14

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
tez mialam taki problem.Pozbylam sie go dosc szybko
a mianowicie:
po 1 uzywalam dosc dlugo szamponu fructis z odzywka 2 w 1 rozne rodzaje,
wgladza on wlosy i nie jest zbyt drogi, po jakims czasie dostrzezesz roznice
po2 uzywaj jednak mniej suszarki, staraj sie zeby same wyschly potem je
modeluj a jak beda za suche troche nawilz i zamien szczotke na wlaki na kilka
minut po suszeniu.
PO 3 miesiacach moje wlosy moge stiwerdzis sa bardzo zdrowe i nawet troche
blyszczace
pozdrawiam
nicolla

1. Data: 2003-03-17 09:50:49

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> napisał w
wiadomości news:b4vo0o$p6t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> hej !
> Mam taie oto pytanie: jaki najlepiej kupić lakier pianke lub inne takie do
> układanie włosów.

Ja tez dlugo uzywalam Taftow wszelkiej masci i niedawno na Wizazu
wyszperalam Brylantyne w zelu Joanny. Kupilam - zel ma w sobie perlowe
drobinki i trzyma bardzo mocno. Naprawde jestem zachwycona. I kosztuje -
hihi - 7 zl.

Kaska

1. Data: 2003-03-17 12:01:29

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja osobiście polecam wellę - wszelkiego rodzaju lakiery i pianki są dobre -
ja uwielbiam nabłyszczające i extra mocne - mam sztywne i proste włosy i
wywijanie na zewnątrz za proste nie jest - a wysuszanie końcówek - cóż
cudów nie ma i im więcej się modeluje tym gorzej ale co tam można podcinać
regularnie i będzie lepiej ;) powodzenia

Jak przywrócic piersi do formy
z blond na ciemne
Jak szkodliwy jest demakijaż oczu?
jak wyczyscic buty?