Podłoga

1. Data: 2004-01-16 11:37:02

Temat: Podłoga
Od: "Piotr Nowak" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Was ma podłogę olejowaną? Czy rzeczywiście jest ona bardziej
czasochłonnna w utrzymaniu od lakierowanej?
Proszę o pomoc bo muszę się na coś zdecydować a czas nagli.

1. Data: 2004-01-16 11:37:21

Temat: Re: Podłoga
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Nowak" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś z Was ma podłogę olejowaną? Czy rzeczywiście jest ona bardziej
> czasochłonnna w utrzymaniu od lakierowanej?
> Proszę o pomoc bo muszę się na coś zdecydować a czas nagli.

Odradzam, jak czas nagli.
Jej przyrzadzenie fachowe trwa tygodniami, trzeba kilkukrotnie nasączac.
Potem nie mozesz stosowac dywanów. Przez rok bedzie ci olej wychodzil.
Lepiej lekko polakierowac.

--

Leszek Grelak - Lesio5
"Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

1. Data: 2004-01-16 11:42:47

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was ma podłogę olejowaną? Czy rzeczywiście jest ona bardziej
> czasochłonnna w utrzymaniu od lakierowanej?

Sprawdź archiwum grupy np. www.google.pl -> grupy dyskusyjne ->
zaawansowane wyszukiwanie w grupach dyskusyjnych

Temat był kilkukrotnie poruszany na tej grupie.

W przyszłości zajrzyj też na http://ag.bocznica.org ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-16 11:55:49

Od: "Piotr Nowak" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:4007ce24@news.vogel.pl...

> [...]
> zaawansowane wyszukiwanie w grupach dyskusyjnych
>
> Temat był kilkukrotnie poruszany na tej grupie.

Zaglądałem już do wszystkich archiwów, ale w sumie to nie znalazłem tam
jednoznacznych opinii.

1. Data: 2004-01-16 12:03:53

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaglądałem już do wszystkich archiwów, ale w sumie to nie znalazłem tam
> jednoznacznych opinii.

Bo to jest grupa dyskusyjna. Sam musisz ocenić do których poglądów się
przychylasz/bierzesz pod uwagę.

Moje odczucie jest takie (po czytaniu "olejowanych" wątków), że gdybym
miał dużo kasy lub czasu na "wyłączenie" pomieszczenia to zdecydowałbym
się na tego typu podłogę. Nie mam jednego i drugiego więc będę miał lakier.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-16 12:19:27

Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasochłonnna w utrzymaniu od lakierowanej?
> Proszę o pomoc bo muszę się na coś zdecydować a czas nagli.

Strzelilbym jakis lakierek "jedwabisty polysk". Tylko nie zadna cienka
warstwe tylko 2 pelne warstwy. Bylem w podobnej sytuacji i zdecydowalem ze
lakier i teraz nie zaluje. Zalezalo mi na naturalnym polysku. Najpierw
musialem zedrzec kilka warstw farby (pierwsza nalozona w '32 roku) Dodatkowo
wyczyscilem (wyeksponowalem) przerwy miedzy deskami zeby dodac
"mocniejszego" wygladu i chociaz sa one nierowne to ogolnie wyszlo super.
Pzdr
Crik

niech ktos wymysli... [OT]
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !