Podobno tematy sie wyczerpuja? - Super jedzenie w GD.

11. Data: 2006-11-07 09:56:48

Temat: Re: Podobno tematy sie wyczerpuja? - Super jedzenie w GD.
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> ps. a teraz wszyscy mozecie mnie wsadzic do tego komitetu federalnego
> (KF)...
> ps.2 to ja zaprosilem na te grupe pana jerzego...
> ps.3 dobrze gotuje...
> i juz...

A ilu lepiej od niego gotujących odstraszył od tej grupy przez te kilka
miesięcy?
Nie zauważyłeś, że przez ten czas zrobił tu kloakę?

Pozdrawiam
Bea

12. Data: 2006-11-07 18:22:04

Od: "Pani dżdżownica" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> dzdzu !!!
> jesli to ty bedziesz winny odejscia panslavisty to cie na ruszcie
> osobiscie...

Winny?
A Ty co?
Slavi się wypisał sam.

> Marsjasz
> ps. a teraz wszyscy mozecie mnie wsadzic do tego komitetu federalnego
> (KF)...

KF oznacza nie komitet federalny, lecz klatkę fanatyczek.

dżdżownica

Amoniak
problem grupy kuchnia
ciasto NIGELLi z mandarynkami ale z pomaranczami
Pigwa
Łosoś - smaczna szybka i łatwa przystawka