Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)

21. Data: 2006-08-03 12:49:03

Temat: Re: Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):
- zawartość
> przechowała się niezmieniona.
Zawartość może , ale czy butelka nic nie straciła? Zwłaszcza po
długim okresie kontaktu PET jest częściowo rozpuszczany przez
alkohol. Wypiłaś to?

22. Data: 2006-08-03 12:49:30

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> Bardzo dobre i sprawdzone przeze mnie są butelki zakręcane po sokach
> typu Kubuś, Smakuś, dr Witt - te duże . Ktoś dawno temu pisał, że
> stosuje butelki PET, ale ja nie chcę, bo to plastik, a podpiwek jakiś
> tam procent alkoholu ma, więc plastiku lepiej nie stosować.

Dlaczego?
Alkohol spokojnie może w PETach być, porównaj z tymi wszystkimi około
50% palinkami, masowo sprzedawanymi na Bałkanach przez gospodarzy,
właśnie w plastikowych butelkach. Kiedyś odkryłam taką gdzieś
przycupniętą w rogu szafki, a przywiezioną przed kilku laty - zawartość
przechowała się niezmieniona.
--
pa, BBjk

23. Data: 2006-08-03 12:54:36

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> [...]
No i, oczywiście, dla Ciebie zadnej wymowy nie posiada fakt, że
zachodni odbiorcy życzą sobie dziś od Polski i innych dostawców
produktów spożywczych zaw. kwasy i alkohole pakowanych TYLKO w szkło?

24. Data: 2006-08-03 12:57:16

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> Zawartość może , ale czy butelka nic nie straciła? Zwłaszcza po
> długim okresie kontaktu PET jest częściowo rozpuszczany przez
> alkohol. Wypiłaś to?

Miałam jakiś tam udział w konsumpcji, żyję. Czy napój został po drodze
wzbogacony, szczęśliwie nie mam pojęcia i niezbyt tym się przejmuję.
Powinnam przestać sypiać?
--
pa, BBjk

25. Data: 2006-08-03 12:57:42

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):
Czy napój został po drodze
> wzbogacony, szczęśliwie nie mam pojęcia i niezbyt tym się przejmuję.
> Powinnam przestać sypiać?
Ja wcale nie twierdzę, że skutek przychodzi natychmiast i musi to
być zejście śmiertelne... Tyle że jeśli masz wybór, to...?
Wracamy do punktu wyjścia?

26. Data: 2006-08-03 12:58:33

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

ikselka schrieb:
> No i, oczywiście, dla Ciebie zadnej wymowy nie posiada fakt, że
> zachodni odbiorcy życzą sobie dziś od Polski i innych dostawców
> produktów spożywczych zaw. kwasy i alkohole pakowanych TYLKO w szkło?

skąd masz te mądrości? Jakoś widuję opakowania z tworzywa sztucznego w
sklepach, też opakowania alkoholi i octu.

Waldek

27. Data: 2006-08-03 13:06:45

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> Ja wcale nie twierdzę, że skutek przychodzi natychmiast i musi to
> być zejście śmiertelne... Tyle że jeśli masz wybór, to...?
> Wracamy do punktu wyjścia?

Niekoniecznie. W tym przypadku, ponieważ wiem, że PET z alkoholem nie
wchodzi w niebezpieczne związki, kupuję, co nietłukące :)
--
pa, BBjk

28. Data: 2006-08-03 13:16:48

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> skąd masz te mądrości? Jakoś widuję opakowania z tworzywa sztucznego w
> sklepach, też opakowania alkoholi i octu.
No, bo dziś "klient nasz pan" i klient ma wybór. Pisałam tylko o
zaleceniach... Nikt nikogo nie jest w stanie zmusić do kupowania tego,
czego ten kupić nie chce. Tak więc skoro i JA mam wybór, wybieram
szkło - przecież napisałam tylko to, a się dyskusja zrobiła i nie
ja ją zaczęłam.

29. Data: 2006-08-03 13:37:43

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

ikselka schrieb:
> [...]
> czego ten kupić nie chce. Tak więc skoro i JA mam wybór, wybieram
> szkło - przecież napisałam tylko to, a się dyskusja zrobiła i nie

no nie, możesz wybierać co chcesz, nikt ciebie do niczego nie zmusza. Mi
chodziło tylko o stwierdzenie, że "zachodni odbiorcy życzą sobie dziś od

30. Data: 2006-08-03 16:34:42

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> w % i napisał(a):
> Nie było to uprzejme, chyba nie będę Cię już lubić :-(

Niestety brakiem wiedzy się popisujesz, co udowadniasz niżej.

Spirytus salicylowy to w HDPE.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...com Stranded in my mind

STOP what you’re doing - It doesn’t work! 84EJ
Ciasto na lato
Problem z płytą gazową
Przyłap Giertycha w niedzielę na zakupach
co to za ryba: lucjan (snapper)?