Podpiwek - prosba...

1. Data: 2000-01-29 13:01:22

Temat: Podpiwek - prosba...
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mozna prosic, zerknijcie w okolicznych sklepach
czy jest gdzies podpiwek do samodzielnego zrobienia
w domu? To byly strasznie tanie, ale nie moge od
kilku lat znalezc...
Gdyby ktos znalazl i mogl mi z 10 paczek przyslac,
zdobedzie sobie moja wdziecznasc po wsze czasy...
Oczywiscie pokrywan koszta wszelkie...

Spragniony....

Ps. Interesuja mnie tez piwa do domowego wyrobu.

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2000-01-29 21:24:03

Temat: Re: Podpiwek - prosba...
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to kupowalem i robilem.
Obiecuje ze jak tylko bede w sklepie (co niestety z powodu wielu obowiazkow
ostatnio sie dosyc rzadko zdarza), to zobacze. Z tego co wiem to koszt
jednej paczki to ok. 1 zl.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Artur Nowacki
a...@l...home.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-01-31 08:00:56

Od: Krewet <k...@b...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewula wrote:

> Jesli mozna prosic, zerknijcie w okolicznych sklepach
> czy jest gdzies podpiwek do samodzielnego zrobienia

> Spragniony....
>
> Ps. Interesuja mnie tez piwa do domowego wyrobu.

Zagotuj kawe zbozowa, np.Dobrzynka. Dodaj cukru. Ostudz do temp.
pokojowej. Dodaj drozdze piekarnicze. Wymieszaj. Rozlej do mocnych
butelek (ostatnio biore PET-y; dawniej po oranzadzie z ceramicznym
kapslem). Odstaw na kilka dni. Ostroznie otwieraj.
Proporcji nie podaje, bo trzeba eksperymentowac; istotny jest zwlaszcza
czas fermentacji w stos. do ilosci cukru.

Smacznego:
Krewet

1. Data: 2000-01-31 11:00:53

Od: "patudu" <p...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Jewula <q...@s...com.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:CwBk4.18664$H...@n...tpnet.pl...
> Jesli mozna prosic, zerknijcie w okolicznych sklepach
> czy jest gdzies podpiwek do samodzielnego zrobienia
> w domu?
W Milanówku w małym spożywczym naprzeciwko apteki (niedaleko targu). pa

Ricotta
tort ze smietana
POMOCY - Karaski w śmietanie - -pilnie
Cumin ?