Podpuscila nie znajoma....

1. Data: 2001-11-23 22:25:23

Temat: Podpuscila nie znajoma....
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Taka jedna przyjaciolka w USA dziala, zeby mnie
rozweselic...opowiadalam jej w emailu o grupie i czym sie
zajmujecie, na co ona, gadzina jedna, odpowiedziala -ooo, to
dobrze, na pewno maja jakis wzor, ktory moga Ci podrzucic i
zobaczysz jak Ci szybko krzyzykami wyjdzie prezencik...

przyjaciolka nosi przydomek Butterfly czyli Motylek...
No i czy ja MOGLAM powiedziec nie????

Pomozecie? :))

Krysia

P.S. Tylko, zeby to bylo nieduze..bede bardzo wdzieczna!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-24 08:12:50

Temat: Re: Podpuscila nie znajoma....
Od: "Lucyna Rajewicz" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:dvitvt0f9tdpks7r5hrvtrj87m9ji01dvs@4ax.com...
> [...]
> zobaczysz jak Ci szybko krzyzykami wyjdzie prezencik...
>
> przyjaciolka nosi przydomek Butterfly czyli Motylek...

Oczywiscie nie moglas odmowic.
sprawdz na stronie:
http://www.haftowanie.hg.pl/motyle.htm

pozdrowienia
Lucyna

1. Data: 2001-11-25 08:16:51

Od: K...@h...fsnet.co.uk (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie nie moglas odmowic.
> sprawdz na stronie:
> http://www.haftowanie.hg.pl/motyle.htm
>

> pozdrowienia
> Lucyna

dzieki, szkoda tylko, ze nie ma wzorow rozrysowanych...ale na tej
stronie jest na co popatrzec!

Krysia

1. Data: 2001-11-29 19:18:20

Od: Polaco <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2001 22:25:23 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
> [...]
>zobaczysz jak Ci szybko krzyzykami wyjdzie prezencik...
>przyjaciolka nosi przydomek Butterfly czyli Motylek...
POMOZEMY!!!!!!! jejku jak mi sie to z Gierkiem kojarzy! hehehe, moje
pierwsze swiadome politycznie wspomnienie!
>Krysia
>
>P.S. Tylko, zeby to bylo nieduze..bede bardzo wdzieczna!
>K.T. - starannie opakowana
A moze sprobuj jedno z dzieci przebrane za motylka na stronce
http://www.maurer-stroh.com/ems.htm, znane to i oklepane ale urocze no
i jest aluzja do dziecka drzemiacego w kazdym z Nas..... :-)

pozdrawiam Hania

1. Data: 2001-11-30 15:11:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>http://www.maurer-stroh.com/ems.htm, znane to i oklepane ale urocze no
>i jest aluzja do dziecka drzemiacego w kazdym z Nas..... :-)

o jeju, jakie to slodkie!! jak bede ambitniejsza t zrobie chcoby
biedronke!!! na razie i na szybko zrobie normalnego motyla, ale
strona jest zdecydowanie warta pamietania - dzieki!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Kubus Puchatek - w krzyzykach
skleroza prosi o pomoc :(