Podraznienia po woskowaniu

1. Data: 2003-06-29 23:11:06

Temat: Podraznienia po woskowaniu
Od: "Kinia" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze raz ja..
Jesli juz zaczelam o podraznieniach, chcialabym sie dowiedziec w jaki sposob
moge pozbyc sie krost, pojawiajacych sie bezposrednio lub po jakims czasie,
po woskowaniu brodki. Nigdy nie mialam problemow z tradzikiem, a teraz mam
nawet problemy z krostami ropnymi. Nie chcialabym ich wyciskac, gdyz
zrobialam to kiedys i do tej pory pozostal mi slad.
Nie moge rowniez zrezygnowac z woskowania tego miejsca, gdyz niestety mam
problemy z nadmiernym owlosieniem:((
Prosze doradzcie, co powinnam zrobic, czego uzywac aby to paskudztwo sie nie
pojawialo?
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
Kinia

1. Data: 2003-06-29 23:15:57

Temat: Re: Podraznienia po woskowaniu
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Nie moge rowniez zrezygnowac z woskowania tego miejsca, gdyz niestety
mam
> problemy z nadmiernym owlosieniem:((

Wydaje mi się, że powinnaś _koenicznie_ odwiedzić dermatologa albo nawet
endokrynologa. Owłosienie u kobiety w takim miejscu świadczy o jakimś
ewidentnym zaburzeniu. Krostki to małe piwo, samego faktu wyrastania
tych włosków w takim miejscu nie można zlekceważyć...
Spróbuj wybrać się do lekarza.

--
Kami

BŁYSZCZYK - POLECAM!