Podróbki La Roche Posay na allegro

1. Data: 2006-07-06 14:09:31

Temat: Podróbki La Roche Posay na allegro
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy zdarzaja sie podrobki La Roche Posay? Uzytkownik: mammutek5.

Pozdrawiam,
Inka

2. Data: 2006-07-06 16:36:02

Temat: Re: Podróbki La Roche Posay na allegro
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "inka" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> Witam!
> Czy zdarzaja sie podrobki La Roche Posay? Uzytkownik: mammutek5.
> Pozdrawiam,
> Inka

nie spotkalam sie.

3. Data: 2006-07-07 19:46:19

Od: "Karolina" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdarzaja sie podrobki La Roche Posay? Uzytkownik: mammutek5.
>
> Pozdrawiam,
> Inka

Ja jestem zadowolona z jakosci LRP od mammutka5 - kupowalam juz trzy razy.
Pozdrawiam,
Karolina

[bylo setki razy] - jacy nowi na allegro godni polecenia?
czy jest możliwość zmniejszenia rozstępów?
Wyspa Piękna Wrocław
jaka czerwona szminka??
Wrocław - gdzie fryzjer i wizażystka???