Podsumujmy

1. Data: 2016-04-10 00:49:47

Temat: Podsumujmy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Sancje dla Polski za wprowadzenie dyktatury przez Pis, atak na TK, czyli
demokratyczną niezawisłą instytucje , bo demokracja to trójpodział a nie
monopartyjność.
2. Ustawami wielokrotne łamanie konstytucji jak inwigilacjina, czyli odbieranie
praw konstytucjyjnych polakom.
3. Zniszczenie mediów publicznych, wrócił dziennik telewizyjny czyli kłamstwa,
kłamstwa, kłamstwa i programy z czasów komuny. Tak zwana inwazja pluskw, czyli
dziennikarzy pomawiających, zmyślających, bez żadnej przyzwoitości, skrajny rynsztok.
4. Non stop szczucie i mowa nienawiści w ryjach reżimu, przeciwko polakom broniącym
konstytucji i swoich praw w tej konstytucji. Ignorowanie Unijnych i Amerykańskich
sojuszników co przesuwa nas do Putina.
5. Wywalanie masowo ludzi z pracy za poglądy, znowu złamanie konstutucji i prawa, bo
nie wolno za poglądy karać . Zastępowanie niekompetetnymi wazelinarzami na
legitymacje partyjną, czyli standard PRL, aż klacze Arabskie od tego zdechły, a
właścicielka oskarży rząd o sprawstwo.
6. Jedyny zabytek w Europie wpisany w dziedzictwo światowe do wycięcia, tu też
spodziewane sankcje.
7. Ogromne miliony z kasy wspólnej na reżim watykański i skrajnie antypolskie radio z
kryminalistą Rydzykiem.
8. Non stop z zatrudniani aferzyści finansowymi na newralgiczne finansowe instytucje,
skrajny, nepotyzm, kumeterstwo.
9. Ziobro grozi sędziom trybunału, umażane sprawy za Skoki jak też układ pisowski,
który za tym stoi, z milionowymi kradzieżami powodującymi upadłość skoków.
Prześladowanie prokurtorów chcących zbadać złamanie prawa przez Szydło w sprawie
nieopublikowania wyroku TK.
10. Cały świat protestuje przeciwko fanatyzmowi religijnemu, zamykania masowo kobiet
w więzieniu i skazywanie na śmierć gdy powikłanie, jak też torturowanie bo zmuszanie
rodzenia martwych płodów to torturowanie. Katole przebili Talibów bo nie ma aż
takiego reżimu w państwach islamskich.

O czymś zapomniałem?

2. Data: 2016-04-10 18:02:48

Temat: Re: Podsumujmy
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> O czymś zapomniałem?

Nie bierz wszystkiego tak emocjonalnie bo ci
pikawa jebnie.

http://tinyurl.com/zjdm498
http://tinyurl.com/zf9lza2

3. Data: 2016-04-10 18:15:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> O czymś zapomniałem?

Nie bierz wszystkiego tak emocjonalnie bo ci
pikawa jebnie.

Zniszczyliście Polskę w pół roku, już na całym świecie porównują Polskę do krajów
gdzie fanatycy kamieniują kobiety. Zdziczałe buractwo cofneło nas w kraje
barbarzyńskie, z chorymi szamanami i tyranią . Teraz skończy się to co wypracowano za
PO i zacznie się bieda i w tym momecie Pisowski gen zdrady zawiśnie na latarniach.

4. Data: 2016-04-11 20:11:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Nie bierz wszystkiego tak emocjonalnie bo ci
> pikawa jebnie.

a tymczasem: "Coraz więcej młodych Brytyjek ucieka do Syrii, by poślubić
bojowników ISIS. Porzucają bezpieczne życie, by zamieszkać w kalifacie."

5. Data: 2016-04-11 20:18:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
> [...]

a tymczasem: "Coraz więcej młodych Brytyjek ucieka do Syrii, by poślubić
bojowników ISIS. Porzucają bezpieczne życie, by zamieszkać w kalifacie."

Nie wiem na co czekają polskie zdziczałe buraczki? Po co tu robić kalifat jak tam
mają gotowy.

6. Data: 2016-04-11 20:42:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Apr 2016 20:11:43 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> a tymczasem: "Coraz więcej młodych Brytyjek ucieka do Syrii,

Tłumy istne!

> by poślubić
> bojowników ISIS. Porzucają bezpieczne życie, by zamieszkać w kalifacie."

Tak!
http://pl.blastingnews.com/europa/2015/11/tragiczny-
los-nastolatek-chcacych-walczyc-dla-isis-co-spotkalo
-mlode-austriaczki-00671941.html

7. Data: 2016-04-12 16:20:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

Tak!
http://pl.blastingnews.com/europa/2015/11/tragiczny-
los-nastolatek-chcacych-walczyc-dla-isis-co-spotkalo

Dirko po to podał ten przykład, bo on mówi że jesteś taka sama jak te oszołomki. To
że kończy się to tragicznie to wszyscy wiedzą, tylko takie jak ty wspierając fanatyzm
nie bardzo wiedzą. Dlatego Dirko kpi z takich jak ty. Dla niego jesteś taka sama i
dla mnie też.

Polsce grożą sankcje
Rewolucja solidarności
Wychodzenie z GWna :-D