Podszywka

1. Data: 2002-12-01 14:21:46

Temat: Podszywka
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 7 tygodniu ciazy....Po 1 porodzie pozostala mi peknieta szyjka i
jak mowi moja pania doktor krotka szyjka.Podobno bedzie trzeba u mnie
wykonac podszywke.Troche sie przestraszylam tego i z tego wszystkiego nie
zapytalam sie o co choodzi.Szukalam w necie ale nic takiego nie znalazlam.
Moze jest jakas kobietka ktora miala wykonywana podszywke i moze mi
powiedziec na czym ona polega i w ogole jak to jest pozniej, czy dlugo lezy
sie w szpitalu i czy to boli ?Wszystkiego wypytam sie przy nastepnej wizycie
ale to jeszcze miesiac wiec nie wytrzymam tak dlugo a chcialabym wiedziec
wczesniej wlasnie od kobiet ktore to przeszly i moga sie podzielic ze mna
wrazeniami.
Pozdrawaim KAsia

2. Data: 2002-12-01 15:25:22

Temat: Re: Podszywka
Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wczesniej wlasnie od kobiet ktore to przeszly i moga sie podzielic ze mna

Czesc!
Sadze ze chodzi o zalozenie tzw szwu szyjkowego, ktory ma zapobiegac
przedwczesnemu rozwieraniu sie szyjki macicy, a w zwiazku z tym takze i
porodowi przedwczesnemu.
Pozdrawiam -Amalein

3. Data: 2002-12-01 20:49:35

Od: e...@o...pl (Edyta) szukaj wiadomości tego autora

cześć Kasiu,
najprawdopodobniej będziesz miała podszycie....co nie jest tak straszne jak
opisują
mogę to stwierdzić juz po fakcie, bo sama to miałam
a jak sie dowiedziałam, co mnie czeka, to sie strasznie przestraszyłam, a
było to tak....
w dniu zabiegu dostalam rano pijaka-zastrzyk ogłupiający, potem zabrali mnie
na blok operacyjny, tam zrzuciłam swoje szaty i czekałam na wjazd...
w sali operacyjnej wysmarowali mnie zółtym płynem-piekącym, przyczepili nogi
tam gdzie trzeba, dali trzy dawki usypiacza i.....obudziłam się w swojej
sali z obolałym brzuchem i męczącymi wymiotami...
z łóźka mozna wstać dopiero następnego dnia
podszycie polega na tym, że wyciaga się troszkę szyjkę macicy i dosłownie
mówiąc zakłada się szef...
brzmi to troszkę strasznie ale nie jest tak źle, cały zabieg trwa pod
narkozą, najgorszy jest tylko wjazd na blok operacyjny a potem na salę
najważniejsze to to, że twoje dziecko będzie bezpieczne przez całą ciąże, ja
swoją szczęśliwie donosiłam i trzymam za ciebie kciuki
pozdr. edyta i Martynka (26.12.00)

4. Data: 2002-12-01 20:51:35

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczesniej wlasnie od kobiet ktore to przeszly i moga sie podzielic ze mna

masz zapewne na mysli zalozenie szwu okreznego na szyjke macicy, ktory ma za
zadanie zapobiegac przedwczesnemu rozwieraniu sie szyjki i co za tym idzie
poronieniu lub porodowi przedwczesnemu...
polega to na zalozeniu szwu, ktory obejmuje szyjke macicy tak jak sznurek
obejmuje sakiewke...
zalozeniu szwu (obojetnie czy nazwiemy to zabiegiem czy operacja) odbywa sie
w szpitalu w znieczuleniu ogolnym i zupelnie nie boli...

jesli masz jeszcze jakies pytania pisz smialo...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-12-02 11:28:45

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w 7 tygodniu ciazy....Po 1 porodzie pozostala mi peknieta szyjka i
> jak mowi moja pania doktor krotka szyjka.Podobno bedzie trzeba u mnie
> wykonac podszywke.

A nie mozna po prostu założyć pessaru. Jest to silikonowy krążek zakładany w
warunkach ambulatoryjnych w ciągu 3 min. zupełnie bezboleśnie i bezstresowo.
Natychmiast po założeniu wracasz do domu i prowadzisz oszczędzający tryb
życia. Ja miałam zakłdany takowy 2 lata temu w 28 tyg. ciąży. Należy samemu go
kupić w cenie wówczas ok. 150 zł.

Ania B-J

6. Data: 2002-12-02 20:08:02

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natychmiast po założeniu wracasz do domu i prowadzisz oszczędzający tryb
> życia. Ja miałam zakłdany takowy 2 lata temu w 28 tyg. ciąży. Należy

mozna... tylko nie w ciazy 7 tygodniowej... pessaria zaklada sie najczesciej
w ciazach po 24-26 tyg
kazda metoda ma swoje wady i zalety... i nie dla wszystkich pacjentek sie
nadaje...
--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny