Podwzgórze - tłumaczenie

1. Data: 2001-04-19 08:45:47

Temat: Podwzgórze - tłumaczenie
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką prośbę. Tłumaczę tekst w którym występją słowa: wzgórze i podwzgórze
(w kontekscie leków hormonalych) Czy ktoś z Was mógłby mi przesłać łacińską (
ewt. także angielską lub francuską nazwę ) tych organów ? Byłabym bardzo
wdzięczna. B.Guzek

2. Data: 2001-04-19 14:15:30

Temat: Re: Podwzgórze - tłumaczenie
Od: "Blade Runner" <B...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
akurat te jezyki sa malo oryginalne:
wzgorze = thalamus (lac) = thalamus (ang) = thalamus (fr)
podwzgorze = hypothalamus (lac) = hypothalamus (ang) = hypothalamus (fr)
:-)
Pozdrawiam
BR

3. Data: 2001-04-19 16:31:51

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzgorze = thalamus (lac) = thalamus (ang) = thalamus (fr)
> podwzgorze = hypothalamus (lac) = hypothalamus (ang) = hypothalamus (fr)

Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam - B.G.

Artykul w "Samo Zdrowie"
PILNE !!! Bioenergokorekcja wzroku!
bezplatny KREON
laryngologia- oddychanie lewą, prawą dziurką nosa
Czerniak, krotki kurs jak rozpoznac co jest co...