Podział majątku wspólnego.

1. Data: 2007-08-14 05:50:09

Temat: Podział majątku wspólnego.
Od: w...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób podzielic majątek - działka z budynkiem, kupiona na
kredyt hipoteczny poczas trwania małżeństwa. Cały czas płacę raty bo
żona nie zamierza ich spłacac. Czy sąd może taki kredyt podzielic na
pół. Ponadto poczas trwania małżeństwa zaciągnąłem kredyt konsumpcyjny
i też sam go spłacam, a wziąłem go na potrzeby żony - czy można ją też
w jakiś sposób tym obciążyc.

2. Data: 2007-08-15 10:12:29

Temat: Re: Podział majątku wspólnego.
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...

Zapytaj na grupie pl.soc.prawo

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

3. Data: 2007-08-15 21:17:33

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Aug 2007 22:50:09 -0700, w...@i...pl napisał(a):

> [...]
> pół. Ponadto poczas trwania małżeństwa zaciągnąłem kredyt konsumpcyjny
> i też sam go spłacam, a wziąłem go na potrzeby żony - czy można ją też

Majatek to nie tylko aktywa, nie napisales jaki macie ustroj majatkowy.
Wszystko da sie uregulowac inaczej rozwodow u kredytobiorcow by nie bylo ;)
Juz rozwiedzeni, po separacji?

Kri Z

4. Data: 2007-08-16 05:48:56

Od: w...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Juz rozwiedzeni, po separacji?

Jeszcze przed.Ona odeszła klika dni temu do innego, zabrała dzieci i
mieszka z nim. Zabrała samochód i chce zabrac wszystko z mieszkania, a
mi zostawiła same długi. Czuję się oszukany i wykorzystany.
Zastanawiam się czy nie zabrac jej samochodu ponieważ to ja płacę raty
za niego. Chciałem też wymienic zamki w mieszkaniu (jest ono moje),
ale nie wiem czy byłbym na prawie. Poza tym straszy mnie jakimiś
bandziorami, że jak będę fikał to mnie zabiją itp. dół totalny. Czemu
kobiety są takie ...?
Nie wiesz czy jeśli ktoś mieszka z innym to jest szansa na rozwód z
orzekaniem o winie. Chcę walczyc o dziecko, bo żona poszła w
patologiczne środowisko. Wróciła do faceta z którym ma pierwsze
dziecko, a od którego uciekła bo pił i bił ją i dziecko. Strasznie
zagmatwana sytuacja :(((.

5. Data: 2007-08-16 06:57:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

> mieszka z nim. Zabrała samochód i chce zabrac wszystko z mieszkania, a
> mi zostawiła same długi. Czuję się oszukany i wykorzystany.

Tak... kobiety to są straszne potwory...

Qr, ale czy a?

wypowiedz sie jeśli chcesz?
podnieca mnie
Wspomnienia z wakacji