wypowiedz sie jeśli chcesz?

1. Data: 2007-08-13 14:08:00

Temat: wypowiedz sie jeśli chcesz?
Od: "RP" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jak powiny wyglądać reklamy aby nie przeszkadzały w życiu, a jedynie
ułatwiały zakupy?
Aby nie wkręcały, nie kłamały, nie ukrywały kilku baboli eksponując w zamian
jedną zaletę towaru?

Możesz zmieniać otaczające Cię reklamy na przyjazne, jeżeli
określisz jak one mają wygladać i zostawisz swoją opinię, zobacz-
http://www.gazetakonsumentow.prv.pl/sondy.html

pozdrawiam
RP

2. Data: 2007-08-13 20:53:34

Temat: Re: wypowiedz sie jeśli chcesz?
Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Aug 2007 16:08:00 +0200, RP napisał(a):

--

ROTFL!!!! a co to bylo jak nie spam i to z umieszczaniem body w sygnaturze?
Prymitywna technika, ale moze zadziala ;)

Co do pytania
1. nie powinna byc spamem
2. nie powinna siedziec w podpisie

Kri Z

3. Data: 2007-08-19 10:29:13

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl
r...@i...pl

Powodzenia w odspamianiu skrzynki.

L.

4. Data: 2007-08-20 10:57:11

Od: "RP" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> r...@i...pl
> [...]
hej
jestem hetero, więc tylko spamiarki...., zdjecia prosze w załaczniku. Tobie
dziekuje za pozycjonowanie maila :)
RP

5. Data: 2007-08-20 18:37:06

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Aug 2007 12:29:13 +0200, Lolalna Loja napisał(a):

> r...@i...pl
> [...]

Eeeee czas dzialajacych na ilosc harvesterow juz minal...

Kri Z

6. Data: 2007-08-20 18:37:50

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Aug 2007 12:57:11 +0200, RP napisał(a):

> [...]
> hej
> jestem hetero, więc tylko spamiarki...., zdjecia prosze w załaczniku. Tobie

A po co cytujesz calego posta? ;)

Kri Z

7. Data: 2007-08-20 21:25:24

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

ps twierdzi, że:

> Eeeee czas dzialajacych na ilosc harvesterow juz minal...

A te co pozostały z łatwością dadzą radę wstawkom typu "nospam" :)

--
zona, co w nagłówku ma prawdziwy mail na spam właśnie.

8. Data: 2007-08-20 21:49:37

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Aug 2007 21:25:24 +0000 (UTC), zona alberta napisał(a):

> ps twierdzi, że:

> A te co pozostały z łatwością dadzą radę wstawkom typu "nospam" :)

a to juz zupelnie inna bajka ;) A czemu nie cytowas calego posta? ;)

Kri Z (not for mail) ;)

9. Data: 2007-08-21 06:32:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> a to juz zupelnie inna bajka ;) A czemu nie cytowas calego posta? ;)

Bo już mu się adres wypozycjonował

Qra, teraz wszystko staje się inną bajką

podnieca mnie
Wspomnienia z wakacji
sytuacja patowa
wypowiedz się jeśli chcesz?