Podział na szkoły to kretynizm

1. Data: 2004-11-03 08:09:31

Temat: Podział na szkoły to kretynizm
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

właśnie doszedłem do wniosku, że ta cała Refiorma to ma gumki z weków.
Bo tak, mam gimazjalistów z różnych szkół podstawowych, którzy mają
różny poziom i różne rzeczy robili. Równasz ich do poziomu w miarę
jednolitego, a tu bach -- znów zmiana szkoły i znów I klasa LO z różnym
narybkiem i różne rzeczy po gimnazjach robili....

Poza tym -- ja najcieplej wspominam czasy technikum. Po 2,5 latach to
myśmy półmetek robili, a obecni licealiści się do matury przymierzają i
do studniówek. Co to za społeczność? Jakie więzi? co 3 lata zmiana....

Ech...
--
Przemysław Adam Śmiejek

2. Data: 2004-11-03 10:52:08

Temat: Re: Podział na szkoły to kretynizm
Od: "malgorzata chojnacka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irytowanie się w związku z tą sprawą jest daremne.Niestety nie mamy na to
wpływu,decyduje o tym "wielka góra warszawska"

3. Data: 2004-11-03 23:26:29

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tristan Alder wrote:

> właśnie doszedłem do wniosku, że ta cała Refiorma to ma gumki z weków.
Celem reformy było utworzenie kilku tysięcy dyrektorskich
nowych etatów, w końcu nie tak łatwo pozbyc się od razu
"partyjnych" dyrektorów, a fotele potrzebne...
Przy okazji udało się wprowadzić dziesięciolatkę, czego
za Gierka nie zdołali, za dużo starych jeszcze żyło.
Wtedy tylko tworzyli kombinaty powyżej tysiąca uczniów.
Teraz mamy pełną nowoczesność, z betonu i ze stali...

> [...]
> jednolitego, a tu bach -- znów zmiana szkoły i znów I klasa LO z różnym
> narybkiem i różne rzeczy po gimnazjach robili....
Zgadzam sie z tym. Myślę, że Moodle to (nasza) przyszłość.
W szkołach będą tylko świetlice i konsultanci, a resztę
załatwią kursy dobierane indywidualnie przez uczniów.

No, ale to jeszcze parę lat, aż MS-tablety stanieją...

J.

4. Data: 2004-11-04 08:35:22

Od: "Merkelin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednolitego, a tu bach -- znów zmiana szkoły i znów I klasa LO z różnym
> narybkiem i różne rzeczy po gimnazjach robili....

Witam i się zgadzam. Dorzuciłbym jeszcze tylko kilka epitetów. Ja widzę
jeszcze kilka "ciekawostek" z racji pracy w szkolnictwie "specjalnym". Moi
uczniowie kończą podstawówkę (dla niepełnosprawnych intelektualnie, czy jak
kto woli upośledzonych umysłowo) i piszą test. To bardzo ważne dla
statystyk, bo wszyscy i tak trafiają do gimnazjum specjalnego (w tym samym
budynku). Kończą gimnazjum i piszą egzamin. To bardzo ważne dla statystyk,
bo wszyscy i tak trafiają do zawodówki specjalnej (w tym samym budynku). A
później się rozlicza nauczycieli, bo szkoła osiągnęła wyniki testu i
egzaminu poniżej średniej województwa (w konkurencji ze szkołami masowymi w
normie intelektualnej). I po co to wszystko? A po to, żeby (jak to
powiedziała pewna pani z MENiS) nie zamykać uczniom szkół specjalnych dla
niepełnosprawnych intelektualnie drogi na studia.

Niech żyją statystyki i inne ważne papierki... Dokumenty znaczy...

Merkelin

praca?????
umowa o prace - na jaki czas?
dofinansowanie szkoleń
ile sa wazne egzaminy?
Czy tylko kurator lubuski działa na szkodę uczniów?