Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Merkelin" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Podział na szkoły to kretynizm
Date: Thu, 4 Nov 2004 09:35:22 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 28
Message-ID: <cmcpki$3na$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <cma3s8$t17$1@serwus.bnet.pl>
NNTP-Posting-Host: bao248.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1099557330 3818 83.27.178.248 (4 Nov 2004 08:35:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Nov 2004 08:35:30 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:21205
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cma3s8$t17$1@serwus.bnet.pl...
> Witam,
>
> właśnie doszedłem do wniosku, że ta cała Refiorma to ma gumki z weków.
> Bo tak, mam gimazjalistów z różnych szkół podstawowych, którzy mają
> różny poziom i różne rzeczy robili. Równasz ich do poziomu w miarę
> jednolitego, a tu bach -- znów zmiana szkoły i znów I klasa LO z różnym
> narybkiem i różne rzeczy po gimnazjach robili....
>
Witam i się zgadzam. Dorzuciłbym jeszcze tylko kilka epitetów. Ja widzę
jeszcze kilka "ciekawostek" z racji pracy w szkolnictwie "specjalnym". Moi
uczniowie kończą podstawówkę (dla niepełnosprawnych intelektualnie, czy jak
kto woli upośledzonych umysłowo) i piszą test. To bardzo ważne dla
statystyk, bo wszyscy i tak trafiają do gimnazjum specjalnego (w tym samym
budynku). Kończą gimnazjum i piszą egzamin. To bardzo ważne dla statystyk,
bo wszyscy i tak trafiają do zawodówki specjalnej (w tym samym budynku). A
później się rozlicza nauczycieli, bo szkoła osiągnęła wyniki testu i
egzaminu poniżej średniej województwa (w konkurencji ze szkołami masowymi w
normie intelektualnej). I po co to wszystko? A po to, żeby (jak to
powiedziała pewna pani z MENiS) nie zamykać uczniom szkół specjalnych dla
niepełnosprawnych intelektualnie drogi na studia.
Niech żyją statystyki i inne ważne papierki... Dokumenty znaczy...
Merkelin
|