Podziekowania

1. Data: 2002-04-30 13:01:57

Temat: Podziekowania
Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki. Wiele mi pomogly wasze wypowiedzi. Rachunek jest taki ze :
1 maja zostaje w domku :D
2 maja o godz 17 wyjzdzam na dzialke (eh)
3 maja na dzialce pogriluje sobie :D
4 maja powrot do domku :D
5 maja w domku
heheheh :D nawet mi to pasi bo se na grilka pojade :D

Jeszcze raz thx za wszystkie odpowiedzi

n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

2. Data: 2002-04-30 13:11:41

Temat: Re: Podziekowania
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N30" <n...@h...sk> napisał w wiadomości
> [...]
> 4 maja powrot do domku :D
> 5 maja w domku
> heheheh :D nawet mi to pasi bo se na grilka pojade :D

To pochwal się chociaż jak negocjowałeś i jakich w końcu użyłeś argumentów.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-04-30 13:19:45

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik N30 <n...@h...sk> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aam542$gld$...@n...tpi.pl...

> 1 maja zostaje w domku :D
> 4 maja powrot do domku :D
> 5 maja w domku

Sam??! :-))
Bez rodziców??! :-))

Variete.

4. Data: 2002-04-30 13:23:28

Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

> To pochwal się chociaż jak negocjowałeś i jakich w końcu użyłeś
argumentów.

No nie wiem czy moge. Bo okazalo sie: jesli rodzica traktuja mnie jak
dziecko to bede dzieckiem. A jakie jest dziecko ? Denerwujace, nie odstaje
rodzicow na krok i ciagle zadaje glopie pytania :P. Kazda dialog nawet
najkrotszy konczylem fraza:
-I tak z wami nie jade.
Ojciec powiedzial ze bym nawet o tym nie myslal. Przytoczylem mu hisotryjke
jaka przydazyla mi sie w barku szkolnym. Otoz siedze sobie i gadam z
kolezanka :0 i mowie poraszka a facet od hisotri mowi :
<historyk>Jaka porazka lech wygral 4:2 .
<N30> ?? Tia ale ja jade z rodzicami na weekend na dzialke.
<historyk> Heheh to rzeczywscie porazka bo jak bym mial jechac z tesciowa na
dzialke to bym sie pochlastal.

Potem powiedzialem ze mi ublizaja swoim zachowaniem trkatujac mnie jak
inwalide ( bylej 1 grupy) z dopiskiem nie zdolny do samoistanej egzystencji.

Nastepnie powiedzialem. Ale jako ze z wami nie jade to zrobie sobie bibe,
wpadna kumple powystawiam okna, schowam porcelane i zwine dywaniki, by sie
lepiej sprzatalo.

<tatus> Czemu chcesz zebysmy Cie traktowali jak dziecko? skoro zachowujesh
sie jak dziecko ?
<N30> Zachowuje sie tak jak mnie traktujecie, przy okazji kiedy mam zrobi
kolacje?

i to wystarcyzlo by moi rodzice wyksztusili to z siebie to jedno zdanie na
ktore czekalem :DDD
Potem podyktowali warunki (nawet znosne)
i powiedzieli ze zebym nie siedzial przed kompem przez caly weekend to
przyjade na dzionek jeden i 2 nocki :D

Nie polenizowalem z nimi i ladnie podziekowalem za rozmowe.

5. Data: 2002-04-30 13:31:06

Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik N30 <n...@h...sk> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aam542$gld$...@n...tpi.pl...

> Sam??! :-))
> Bez rodziców??! :-))

niom :D

6. Data: 2002-04-30 13:35:14

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Apr 2002 15:11:41 +0200, podpisując się jako "Joanna
Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>To pochwal się chociaż jak negocjowałeś i jakich w końcu użyłeś argumentów.

A no wlasnie :)
A my jutro jedziemy do przyjaciol na wies - rany jak sie ciesze :)))))
Bedzie gril, bedzie woda, bedzie las - i nawet to ze musimy wieczorem
wracac bo maz do pracy na drugi dzien :( nie przycmiewa mi tej
radosci.
no i w sobote grill z rodzina meza - tez sie ciesze w sumie :)
troche bede bardziej umeczona bo pilnowanie dziadkow zeby dziecieciu
nie dawali nic zakazanego szalenie mnie denerwuje, meczy, stresuje -
ale co tam. Grunt ze za miasto uda sie wyrwac :)

Marzena
ps. zycze wszystkim cudownego odpoczynku!

7. Data: 2002-04-30 13:59:45

Od: "asek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4 maja powrot do domku :D
> 5 maja w domku
> heheheh :D nawet mi to pasi bo se na grilka pojade :D

Gratulacje!!
No i ... dbaj o siebie... he he he.

8. Data: 2002-04-30 14:08:42

Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje!!

thx :D

> No i ... dbaj o siebie... he he he.

:P

n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

test
test
Przyjaciel własnych dzieci.
Pozycze pilnie 3000 zl na 30 %...