Podziękowania dla katechetki?

1. Data: 2010-04-22 09:57:20

Temat: Podziękowania dla katechetki?
Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcemy jako rodzice podziekować pani katechetce za przygotowanie dzieci do I
Komunii (pani naprawdę z wielkim, szczerym zaangażowaniem do tego podchodzi)
i kupic jej jakiś miły prezent - pamiatkę.
Pani jest bardzo skromna, zaangażowana, specjalizuje sie w misjonarstwie.
Macie jakieś dobre pomysły??

:-) Monika

2. Data: 2010-04-22 11:44:15

Temat: Re: Podziękowania dla katechetki?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:
> [...]
> podchodzi) i kupic jej jakiś miły prezent - pamiatkę.
> Pani jest bardzo skromna, zaangażowana, specjalizuje sie w misjonarstwie.

Album o misjonarzach?
I.

3. Data: 2010-04-22 23:57:36

Od: Wojciech Kulesza <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:
> [...]
> podchodzi) i kupic jej jakiś miły prezent - pamiatkę.
> Pani jest bardzo skromna, zaangażowana, specjalizuje sie w misjonarstwie.

A Pani w okolicach 1 każdego miesiąca nie dostaje przypadkiem za to wypłaty?

Wojtek

4. Data: 2010-04-23 07:18:49

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> napisał w wiadomości

> A Pani w okolicach 1 każdego miesiąca nie dostaje przypadkiem za to
> wypłaty?

Pani zdecydowanie wykracza poza zakres swoich obowiązków, poświęcając m.in.
swój prywatny czas _po_ lekcjach i to ze spoooorym dojazdem KM.

:-) M.

Jak do tej pory to też rozważamy album o misjonarzach (na razie trafiłam
tylko na 1 pozycję więc trudno mówić o wyborze :-(, ew. o kulturach gdzie
misjonarze docierali/ją.

5. Data: 2010-04-23 07:30:00

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:
> [...]
>

> Pani zdecydowanie wykracza poza zakres swoich obowiązków, poświęcając
> m.in. swój prywatny czas _po_ lekcjach i to ze spoooorym dojazdem KM.

Wszak dzieci jej w domu nie placza, wiec sie moze poswiecac. Niczym
misjonarka. ;-)
I.

Zabawy dla 8-12 latków - jakie?
I komunia i bilety NBP