Pokój dla dziadka ...

1. Data: 2006-02-26 13:20:08

Temat: Pokój dla dziadka ...
Od: "Marlena G." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Potrzebuję porady. Mieszkam z dziadkiem, który jest już osobą leżącą. Z
tego względu, że już nie przemieszcza się po domu chciałabym mu pomalować i
udekorować pokoik,by czuł się świetnie w swoim pokoiku. Tylko jak...? Czekam
na wasze porady ...:) Pozdrawiam

2. Data: 2006-02-27 13:16:44

Temat: Re: Pokój dla dziadka ...
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marlena G." <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> tego względu, że już nie przemieszcza się po domu chciałabym mu pomalować
> udekorować pokoik,by czuł się świetnie w swoim pokoiku. Tylko jak...?

Chyba nie zamierzasz robic remontu z dziadkiem w pokoju??
Jedyny sposob, to "przreprowadzic" go na kilka dni do innego
pokoju. Na pewno znajdzie sie ktos, kto w tym pomoze.
A powrot dopiero po zakonczeniu remontu (napewno po tym
jak farba przestanie smierdziec).

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2006-02-27 18:53:51

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokoju. Na pewno znajdzie sie ktos, kto w tym pomoze.
> A powrot dopiero po zakonczeniu remontu (napewno po tym

Na miły Bog przeciez nie chodzi o to jak ewakuować Seniora tylko o porady
odnośnie wystroju pomieszczenia...

Pozdr.
P.

4. Data: 2006-02-27 22:16:25

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P wrote:

> Na miły Bog przeciez nie chodzi o to jak ewakuować Seniora tylko o porady
> odnośnie wystroju pomieszczenia...

No to juz chyba powinno zalezec od preferencji dziadka, bo ja to widze
raczej szerokie spektrum, od wytapetowania pokoju rozkladowkami z
"plejboja" po takiez samo wytapetowanie, ale wszelkimi znalezionymi w
prasie usmiechnietymi zdjeciami ojca podgrzybka....

Pozdro

Maseł

5. Data: 2006-02-28 08:43:58

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"P" <p...@g...pl> wrote in message news:dtvhs4$ebu$1@inews.gazeta.pl...

> Na miły Bog przeciez nie chodzi o to jak ewakuować Seniora tylko o porady
> odnośnie wystroju pomieszczenia...

No wiesz, po przeczytaniu zaniepokoilem sie, ze autor sie zastanawia
jak pomalowac pokoj i nie pochlapac pana dziadka ;-)))

Jesli chodzi o wystrój, to Maseł ma racje, ze osoba znajaca
starszego pana powinna wiedziec lepiej jak urzadzic pomieszczenie

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

jak zrobic szafke ?
bańki mydlane