Pokrzywka - czy ktoś się z tego wyleczył??

1. Data: 2000-09-29 11:11:50

Temat: Pokrzywka - czy ktoś się z tego wyleczył??
Od: "Sqbany" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromną prośbę do grupowiczów.
Czy ktoś może się wyleczył z tej choroby?
U mnie pokrzywka występuje juz od 2-3 lat. Gdy poszedłem do dermatologa
niestety nie wiem, czy ta babka była kompetentna, ale była dość młoda) to
po wizycie zrobiłem badania i oczywiście nic nie wynikło z nich.Powiedziała
mi, że ciężko stwierdzić co wywołuję tą chorobę :). Przepisała mi Zyrtec, i
okazało się, że lek ten świetnie pomaga, ale uciążliwe jest niestety to, ze
jest dość drogi ( 7 tabletek = 11 zł. czyli m-czie 44 zł) , do tego dochodzi
bieganie co dwa tygodnie po recepty.
Choroba jest też uciążliwa, więc chciałbym się zapytać czy może zna ktoś
sposoby "domowe" na wyleczenie tego badziejstwa, tudzież inne :). Mam brać
Zyrtec do końca życia? A może iść do jakiegoś prywatnego dermatologa?

Pozdrawiam serdecznie

Sqbany

2. Data: 2000-09-29 11:15:02

Temat: Re: Pokrzywka - czy ktoś się z tego wyleczył??
Od: "Andrzej" <w...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sqbany wrote ...

>Mam ogromną prośbę do grupowiczów.
>Czy ktoś może się wyleczył z tej choroby?
>U mnie pokrzywka występuje juz od 2-3 lat.
(.....)

Nalezy znalezc przyczyne choroby, a nie leczyc jej objawy.
Moze sprobuj do alergologa.
Albo do lepszego dermatologa.

Pozdrowienia, Andrzej

3. Data: 2000-09-29 12:33:14

Od: "damon" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sqbany <j...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...inet.com.pl...
> U mnie pokrzywka występuje juz od 2-3 lat. Gdy poszedłem do dermatologa
> Mam brać
> Zyrtec do końca życia? A może iść do jakiegoś prywatnego dermatologa?

Kiedys meczyla mnie cos podobnego przez ok. 1 rok - gdy bralem goracy
prysznic, po intensywnym wysilku (koszykowka, pilka nozna itd.) - puchly mi
oczy i pojawialy sie systemy wlasnie takie jak po oparzeniu pokrzywa - po
wielu badaniach, nie stwierdzono nic , Zyrtec tez zarlem, pomagala, ale nie
do konca .... w koncu samo minelo ... sam jestem ciekaw co bylo przyczyna?
(badajacy mnie lekarze nie wiedzieli )

--
damon

4. Data: 2000-09-29 22:37:23

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sqbany napisał(a):

> sposoby "domowe" na wyleczenie tego badziejstwa, tudzież inne :). Mam brać
> Zyrtec do końca życia? A może iść do jakiegoś prywatnego dermatologa?

Zastanów się co jesz , po czym może ta pokrzywka może występować i staraj się
nie jeść tego co Ci szkodzi...A może to na tle nerwowym?
Nie usypiasz po Zyrtec'sie?...Jak już bierzesz , to rano...bo jak weźmiesz
wieczorem, to będziesz potem "nieprzytomny" w dzień.

Kaja

michal....
zdrowo.pl
RU 486 ... w Polsce