Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!

51. Data: 2014-12-22 00:51:45

Temat: Re: Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Sun, 21 Dec 2014 22:47:51 +0100, XL napisał(a):

> Artykuł opublikowany na stronie:
> http://naszdziennik.pl/mysl/17448,komunistyczne-klan
y.html"

Polecam CAŁOŚĆ - wielce pouczająca. No cóż, dla niekórych pewnie "toż to
siok" będzie, ale lepiej późno, niż wcale... :-}

************************************
W tej wyliczance koligacji brakło mi jednego a właściwie dwóch osób red.
Olgierda Terleckiego dziennikarza i pisarza oraz jego syna dawniej znanego w
całym mieście ćpuna "Psa" Ryszarda Terleckiego.
Wielu krakowskich prawicowców ma w rodzinach dosyć ciekawe postacie, mocno
związane z aparatem władzy, ale to nie temat na grupie kuchennej chyba że
chodzi o zaplecze kuchni Historii.
pozdr
Stefan

52. Data: 2014-12-22 02:44:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 22:24, Trefniś pisze:

> Przepraszam za cytowanie całości, ale całość wydaje się ważna.
> O ile o Gessler i poszczególnych przypadkach można dyskutować, to na
> podejście:
> "są wszędzie" - nie ma rady...
>
> Ale nadal twierdzę, że to nie powód, żeby XL sekować, umieszczać w
> gettcie, czy szantażować grupę "kulturalni ludzie..."

Getcie. A getta to ona tworzy. Dla tych "lepszych", o których "wie lepiej".

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

53. Data: 2014-12-22 11:17:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2014 02:44:51 +0100, Aicha napisał(a):

> Getcie. A getta to ona tworzy. Dla tych "lepszych", o których "wie lepiej".

Są tu tacy, co chcą je stworzyć dla mnie.

54. Data: 2014-12-22 12:38:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2014 00:51:45 +0100, Stefan napisał(a):

> Wielu krakowskich prawicowców ma w rodzinach dosyć ciekawe postacie, mocno
> związane z aparatem władzy

Mowa o tych, którzy DZIŚ czerpią z tego profity. Jeśli ci krakowscy
prawicowcy tacy są, to warto piętnować.

55. Data: 2014-12-22 21:55:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2014 00:51:45 +0100, Stefan napisał(a):

> ale to nie temat na grupie kuchennej chyba że
> chodzi o zaplecze kuchni Historii.

No a czyż nasza kuchnia nie zależy od Kuchni Historii? - wg mnie zależy
dokładnie i wprost.

56. Data: 2014-12-26 13:51:52

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 02:47, a...@s...net pisze:

> No to w koncu dobrze ze ten bigos w Slupsku
> bedzie czy nie, ...bo juz kompletnie jestem
> skonfudowana.
>
> Basia

Ty to jesteś porąbana.
I dlatego nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz :)
Pozdrawiam po obżarstwie ruskimi pierogami (co by była TG) :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

57. Data: 2014-12-26 14:21:37

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 22:30, XL pisze:

> Niby jakie ja mam te "poglądy"? - to, że dziś (i nie tylko) Żydzi rządzą
> mediami (i nie tylko) w POlsce (i nie tylko) to żaden "pogląd", tylko fakt.
> Natomiast najciekawsze w tym wszystkim jest zjawisko wtórne wobec tego
> faktu - kiedy ktoś mówi wprost, to jest zaraz tępiony, i to nawet nie przez
> samych Żydów, lecz przez tych, którzy się ich po prostu BOJĄ tak bardzo, ze
> chcą zatykać usta tym, którzy nie żyją w strachu.

O! I to dopiero jest pogląd:)
Swoją drogą, całkiem celna konstatacja.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

sos tajski Vifon a sriracha
Karp (nie tylko) humanitarnie swiąteczny
Freelance Web Designing in Japan,India,Hyd,UK,Singa pore,Hongkong
Discrete Random Signals and Statistical Signal Processing Charles W. Therrien
pestkówka