Polacy i antypolacy

1. Data: 2015-01-09 02:18:17

Temat: Polacy i antypolacy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Antysemici czyli antypolacy jak wiadomo to głupki, a głupki historii nie znają,
tworzą urojoną historie, która w faktach nie ma żadnego potwierdzenia, umysł pełen
nienawiści zagina fakty pod swoją nienawiść, stąd takie brednie że Żydzi holokaust
Żydom robili, a żydokomuna Żydów w 68 z polski wyganiała itd..gdyby znali to by do
polski Żydów sprowadzali. Proste fakty;
1.Polska pierwsza rzeczypospolita, ta o której śnił Piłsudzki, czyli potęga oparta na
róznorodności nacji, z tą różnorodnością każdy musiał tu żyć i z tego wynikała sławna
polska tolerancja. Jak w Ameryce obecnie, wszelkiego ścierwa i muszą ze sobie w miarę
tolerancyjnie żyć. Wiadomo katolicy mordują żydów w europie i okradają, bo to
typowe, okraść i zamordować na wymysłach że hostie bezczeszczą , taki ala Chironizm.
Uciekają żydzi do polski i dlaczego tu żyją i nie narzucają Judaizmu mieczem i
ogniem, bo aby być judaistą trzeba być żydem. Dlatego ta religia nie jest ekspansywna
na innych, jest hermetyczna.
A w europie pierwsze ludobójstwa w historii ze względów ideologicznych klerusia, bo
kiedyś walczyli o ziemie, bo ziemia, teren, jest ważny. Jednak szaleństwo katolickie
walczy ze wszystkimi, bo inni niż oni chcą, inaczej żyją, inaczej się zachowują,
inaczej modlą, a ideologia nienawidzi palety kolorów, ma być jeden słuszny. To jest
pierwszy totalitaryzm i pierwsze ludobójstwa ideologiczne, przy słabej technice i tak
ogromne. A że polacy byli tolerancyjni, a żydzi handlarze, to kto nasze zboże na
zachodzie spylał i wracały statki po burty zanurzone złotem, Żydzi. Dzieki żydom i
naszej tolerancji polska miodem i złotem płyneła. Dlatego Żyda w Polsce trzeba
ściągać, bo to mądry naród i wiele wniósł nam dobrego, ale narazie jeden fakt i tak
długie.

2. Data: 2015-01-09 16:26:02

Temat: Re: Polacy i antypolacy
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=9qVUn3b4boQ

Masz wszystko wyjasnione.

3. Data: 2015-01-09 16:35:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy to forum nazywa się psychiatria, bo tam możesz wklejać urojenia swoje i
kolegów, zostaniesz skierowany w odpowiednie miejsce, gdzie styl mody to kaftaniątka.

4. Data: 2015-01-09 16:58:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ANTYSEMITYZM TO CHOROBA PSYCHICZA, obajawy;
1. Urojenia, nie mylić z halucynacjami, urojenia budują alternatywną rzeczywistość
która nie ma potwierdzenia w faktach.
2. Umysł pełen nienawiści, od tej nienawiści zaczyna chorować, tak od nienawiści
można dostać pomieszania klepek, ta nienawiść fałszuje fakty, ustawiając pod kontem
potrzebnym tej nienawiści, aby się zrealizować, tym samym następują urojenia, które
budują alternatywną, nieistniejąca w faktach rzeczywistość.
3. Im ktoś głupszy urojenia bardziej bezsensowne jak żydokomuna wypędza żyda w 68r
itd.
4. Regresja, czyli zatrzymanie w wieku dziecka lub cofnięcie rozwoju do poziomu
dziecka, i mamy takie zachowanie, które obwinia -; za mazanie po ścianie kolegów,
mamuś to nie ja to ten Bartek. W dorosłym jest jednak różnica, bo on robiąc szkody,
naprawdę uważa że za tym stoi ktoś inny, bo mamy nienawiść która tworzy urojenia.
5. Ta nienawiść jest przeskakująca, z żyda na homka, z homka na rudego, z rudego na
kalekę, tym samym leczenie bo niesamowicie antyspołeczna.
6. Cwaniactwo, to cecha osobowości przejawia się w chorym umyśle, po prostu, fałszuje
lub udaje że nie widzi faktów, które mu pod chory umysł nie pasują, dlatego nie ma co
gadać tylko leczyć.

5. Data: 2015-01-09 17:29:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
ANTYSEMITYZM TO CHOROBA PSYCHICZA, obajawy;

Czym jest antypolonizm i jakie są jego objawy?

--

Chiron

6. Data: 2015-01-09 17:35:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Antypolonizm to wytwór chorego psychicznie antysemity, po prostu przypisuje własną
agresje, temu innemu . I znowu tu mamy urojenia, własną agresje przypisuje
nieistniejącemu wrogowi, bo nikt go nie atakuje, a ludzie z boku widzą że to on
atakuje, on jest agresywny. Na pytanie dlaczego, jesteś agresywny..... bo mnie
atakują...... kto ciebie atakuje.......antypoloniści. Przecież takie zjawisko
nieistnieje.

7. Data: 2015-01-09 18:14:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja też tak mogę twierdzić że atakują mnie zjawiska nieistniejące, naprzykład;
Spiskują, a jak spiskują to zaatakują, już dziwnie znika gaz łubkowy i
minerały.....
KTO, CO, ciebie atakuje?....
Jak to kto, Różowe Słonie i Zielone ludziki, ty myślisz że te dziwne stwory w
bajkach dla dzieci, to co to niby jest? ....
A co to jest?..... Przygotowują się do drenowania ludzkości, najpierw pokazują się
tam, gdzie ich obecność mało wzbudza podejrzeń, a tak naprawdę przyzwyczają dzieci do
swojej obecności. I co jest główną treścią tych bajek, aaaa minerały należące do
ziemi.
Te dziwne szczepienia dzieci to co to jest, czipy sterujące, zaczypowali dzieci, by
następnie jak objawią się w realu, u dzieci wywołać sympatie i bezdusznie kierować by
oddawali minerały.
Już im mieszają prawdy, że chłopiec to dziewczynka, a dziewczynka to chłopiec, by
ludzie pomyleni nie potrafili się rozmnażać, bo nie będą wiedzieć co jest co i kto
jest kto. Bezpłodne niewolnicze eunuchy, całkowicie zaprogramowane, to już się
dzieje. I ciągle obserwują.

8. Data: 2015-01-09 22:57:14

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> ANTYSEMITYZM TO CHOROBA PSYCHICZA, obajawy;
> 1. Urojenia, nie mylić z halucynacjami

Obawiam sie, ze te 200 000 000 000 PLN ktore zostanie w mini
ratkach przetransferowane do juesej bedzie jak najbardziej
prawdziwe i namacalne:)

https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

9. Data: 2015-01-10 13:34:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

szklan
Gdybyś nie miał urojeń to byś zaczął normalnie widzieć, że kler polskę kradnie, a to
że ciebie walą po kieszeni różowe słonie, to tylko psychiatre zainteresuje.

Korwin Mikke ma nieślubne dzieci
Kiedyś jednak był porządek
Katolicyzm vs. Bolszewizm
Re: Co jest z tym sraniem przy jedzeniu?
A bywa, że już w grobie...