Polaczone renty i gorny limit dochodu a zarobek

1. Data: 2005-08-03 14:20:04

Temat: Polaczone renty i gorny limit dochodu a zarobek
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Byc moze sie powtazam i taki temat juz sie pojawil. Ja jakos nie moge
na to trafic.

Mianowicie jest tak:
Dostaje polaczone dwie renty. Rente rodzinna po ojcu i czesc
renty socjalnej. Czesc, gdyz otrzymujej jej jedynie 250zl.
Jedynie na tyle pozwala gory limit mozliwego poiomu dochodu.

W tej chwili mam mozliwosc zajecia sie prowadeniem serwisu WWW
odplatnie i wlasciciel owego serwisu chcial by mnie zatrudnic
legalnie.
Czy jest jakis rodziaj podpisanej umowy nie powodujacej zmniejszenia
wyplacanej mi renty socjalnej? Jakas umowe o dzielo czy jakis rodzaj
umowy. Ktory zarazem nie przyczyni sie do nadmiernego latania po
skarbowkach i rozlicznaia sie.
Dochod z tego prwadenia serwisu nie bedzie wysoki, okolo 250zl. I nie
chial bym na tym wyjsc tak ze bede praktycznie pracowal za free, bo
obetna mi rente socjalna, ktora dobija mi do gornych widelek, i zeby
jeszcze koncowki nie zjadly mi podatki.
Osobiscie nie znam sie na tych wszystkich umowach i zaleznosciach i
progach, a wiem ze sa tu ludzie bardziej sie na tym znajacy.
Podpowiedcie czy i jak mozna to zlalatwic bez strat finansowaych.

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

2. Data: 2005-08-03 16:32:50

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> progach, a wiem ze sa tu ludzie bardziej sie na tym znajacy.
> Podpowiedcie czy i jak mozna to zlalatwic bez strat finansowaych.
--------------------------
Nie podejmuję się komentarza w tej konkretnej sytuacji dlatego iż mam
świadomość, że jeśli nie zetkęło się z pewnym konkretnym przypadkiem i wobec
nieustannego "majstrowania" przy świadczeniach rentowych i zobowiązaniach
ubezpieczeniowych ZUS - łatwo zamiast pomocy "wpędzić kogoś w maliny".
Mogę polecić natomiast uważną lekturę i próbę odniesienia do własnej
sytuacji stron ZUS na których omawiane są kwestie obniżania albo zawieszania
wypłaty świadczeń takich jak renta rodzinna i renta społeczna. Te strony to
:
http://www.zus.pl/swiadcze/emer011.htm - dot. renty rodzinnej
http://www.zus.pl/swiadcze/emer015.htm#_odn3 - dot. renty socjalnej

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

3. Data: 2005-08-03 18:38:13

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jest wyjście: Umowa zlecenia była podpisana na kogoś z rodziny a faktycznie serwis
www - Ty Marcinie byś obsługiwał.

--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

4. Data: 2005-08-05 21:10:27

Od: "Artigiana" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie nie znam sie na tych wszystkich umowach i zaleznosciach i
> progach, a wiem ze sa tu ludzie bardziej sie na tym znajacy.
> Podpowiedcie czy i jak mozna to zlalatwic bez strat finansowaych.

Wiesz co? zadzwon po prostu do Zusu i zapytaj. ja mialam identyczna sytuacje
i Pani w Zusie podala mi po prostu kwote, do której moge spokojnie zarobic i
nie stracic na rencie.

rencista ma za dobrze i trzeba to zmienic
samochód inwalidzki - naprawa - Kraków
Dostosowanie obiektów
Pomysł na radio
Ruszyl sie juz w jakims wojewodztwie Pegaz ?