samochód inwalidzki - naprawa - Kraków

1. Data: 2005-08-02 21:09:32

Temat: samochód inwalidzki - naprawa - Kraków
Od: "Blazej Czeladzki \(ByCZy\)" <bczeladz[i-to-tez]@[wytnij-to-razem-z-nawiasem]wsb-nlu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dla znajomej warsztatu gdzie zajmą się automatycznym sprzęgłem w
malaczu.
Do tej pory zajmował się tym p Dobrowolski z Auto Detal Service, ale jest na
urlopie do 20 sierpnia.

--
_____________
Pozdrawiam:

2. Data: 2005-08-05 17:44:17

Temat: Re: samochód inwalidzki - naprawa - Kraków
Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blazej Czeladzki (ByCZy) wrote:
> Szukam dla znajomej warsztatu gdzie zajmą się automatycznym sprzęgłem
> w malaczu.
> Do tej pory zajmował się tym p Dobrowolski z Auto Detal Service, ale
> jest na urlopie do 20 sierpnia.

w kraku tylko on ew bielsko
pozdr Seba

Dostosowanie obiektów
Pomysł na radio
Ruszyl sie juz w jakims wojewodztwie Pegaz ?
pytanie o festiwal, przegląd
Pytanie o dofinansowanie do sanatorium