Polar Diana

1. Data: 2003-07-13 19:56:06

Temat: Polar Diana
Od: "LOKI" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów !!!
Mam jedno pytanie ad pralki Diana P-565E a mianowicie jest tam takie
pokrętło (są trzy a chodzi mi o środkowe) które nie wiem do czego służy,
chyba nie do ozdoby.
Jest to starsza pralka Polara ale może ktoś z grupowiczów będzie wiedział o
co chodzi.
Pozd. i zgóry thx
Jacek

1. Data: 2003-07-13 20:06:34

Temat: Re: Polar Diana
Od: Włodek <w...@k...net .pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozd. i zgóry thx
> Jacek
>
> Pokrętło to służy do:zmniejszenia zużycia wody i prądu jak pierzesz 1/2
lub 1/3 wsadu

czy mozna sprzedac mieszkanie lokatorskie?
uwlaszczenie uzytkowań wieczystych
Koszt wykończenia łazienki?
test
narzędzia do domowego użytku