[Polecam]Balsam po goleniu Adidas

1. Data: 2003-10-19 19:09:43

Temat: [Polecam]Balsam po goleniu Adidas
Od: Aretsheq <matwar_noSp@m_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslalem, ze nigdy czegos takiego nie powiem/napisze... ale fakty mowia
za siebie - polecam kojacy balsam po goleniu z serii Adidas Active
Skincare Skincare.
Jak do tej pory wyprobowalem juz mnostwo tego typu kosmetykow(Gilette,
Dax, AA, Nivea - bialy tez, ...). Po kazdym mialem przynajmniej
odrobinke podrazniona skore, ktora przed nastepnym goleniem musiala
odpoczac przynajmniej 3 dni...
Ostatnio na ulicy zarzucono mnie probkami Adidasa wiec postanowilem
sprobowac.
Pelny sukces - nareszcie moge sie codziennie golic i nie miec
podraznionej skory.
Chyba Adidas(Coty) zyskal kolejnego klienta.

Aretsheq

1. Data: 2003-10-21 16:14:33

Temat: Re: [Polecam]Balsam po goleniu Adidas
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretsheq" <matwar_noSp@m_wp.pl> napisał w wiadomości
.

>przed nastepnym goleniem musiala
> odpoczac przynajmniej 3 dni...

ROTFL

- nareszcie moge sie codziennie golic

LOL.

> --
> Pozdrawiam
> Aretsheq

też pozdrawiam. B.

1. Data: 2003-10-22 11:41:56

Od: "Bastet_Milo" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> ROTFL
>
> - nareszcie moge sie codziennie golic
>
> LOL.

Co w tym takiego bardzo zabawnego,
bo chyba czegos nie zrozumialam...?

--
pa! "See you in space Cowboy..."
Bastet_Milo Cowboy Bebop

1. Data: 2003-10-23 12:18:24

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aretsheq <matwar_noSp@m_wp.pl> wrote:
> [...]
> Pelny sukces - nareszcie moge sie codziennie golic i nie miec
> podraznionej skory.
> Chyba Adidas(Coty) zyskal kolejnego klienta.

Jest w takim srebrnym opakowaniu? Ile kosztuje?

Pozdrawiam, megi :-)

1. Data: 2003-10-23 13:09:53

Od: Aretsheq <matwar_noSp@m_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner wystukał(a)...
> Jest w takim srebrnym opakowaniu? Ile kosztuje?
Dokladnie.
Ostatnio jak widzialem w Rossmanie to kosztowal 24zl/100ml.

Aretsheq

Apteki w wawie
AVON - KATALOG 26/01/2004 - opis
Cienie- efekt mokrych powiek
Tusz L'oreal Double Extension (czarno-biały)
Modna bielizna