Polecam blyszczyk Avon :)

1. Data: 2003-07-16 10:31:58

Temat: Polecam blyszczyk Avon :)
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

hej

Wlasnie zakupilam blyszczyk Avonu - Arabian Glow, kolor Night
Glow. Jest swietny, blyszczy, nawilza i slicznie pachnie toffi :)
Kosztuje w promocji 14,9 zl.

pozdrowienia
Kinga

Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty, 17-27 lipca.
Cieszyn zaprasza! < http://film.wp.pl/www/film/2003/eranowehoryzonty >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-16 13:00:54

Temat: Re: Polecam blyszczyk Avon :)
Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak napisał(a):

> hej
>
> Wlasnie zakupilam blyszczyk Avonu - Arabian Glow, kolor Night
> Glow. Jest swietny, blyszczy, nawilza i slicznie pachnie toffi :)
> Kosztuje w promocji 14,9 zl.

a jaki ma kolor "w rzeczywistosci"???
Ja zakupilam chyba ten posredni odcien i rzeczywiscie jest zloty, ale
zastanawialam sie tez nad tym drugim - ciemniejszy ( to chyba ten ktory
kupilas). A co do zapachu to tez ladnie pachnie i wygodnie sie nim
smaruje.

--
...soledad...
**gg 1882000**

1. Data: 2003-07-16 13:04:46

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Błaszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wlasnie zakupilam blyszczyk Avonu - Arabian Glow, kolor Night
> Glow. Jest swietny, blyszczy, nawilza i slicznie pachnie toffi :)

A ja bardzo lubię ich błyszczyki z serii Glazewear lip gloss- mam obecnie
odcień Darling Pink i to jeden z moich ulubionych. Jest super, żadnych
zastrzeżeń.
Ela

1. Data: 2003-07-16 13:20:23

Temat: Re: Re: Polecam blyszczyk Avon :)
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-07-2003 o godz. 15:00 soledad napisał(a):

> [...]
zloty, ale
> zastanawialam sie tez nad tym drugim - ciemniejszy ( to chyba

Ja kupilam najjasniejszy, specjalnie nie koloryzuje ust, ale
wyglada tak troche mlecznie :)

1. Data: 2003-07-16 13:21:57

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-07-2003 o godz. 15:04 Elik napisał(a):
> [...]
mam obecnie
> odcień Darling Pink i to jeden z moich ulubionych. Jest super,

Czy to ten w takim kanciasym opakowaniu? Jesli tak,to straszny,
ciezki i lepki :(

1. Data: 2003-07-16 13:30:38

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam obecnie
> żadnych
>
> Czy to ten w takim kanciasym opakowaniu? Jesli tak,to straszny,
> ciezki i lepki :(

Zdaje się że to ten. Ale jak dla mnie, to ani ciężki, nie zauważyłam też
żeby się kleił.
Pozdrawiam, Elka

1. Data: 2003-07-16 14:08:41

Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak napisał(a):

> Czy to ten w takim kanciasym opakowaniu? Jesli tak,to straszny,
> ciezki i lepki :(

Ja mam ten "przezroczysty" i wcale sie nie klei - jest taki lekko
tlusty - co w moim przypadku jest dobre dla moich ust. Nie zauwazylam
zeby byl ciezki, i lepki...

--
...soledad...
**gg 1882000**

1. Data: 2003-07-16 14:09:30

Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak napisał(a):

> Ja kupilam najjasniejszy, specjalnie nie koloryzuje ust, ale
> wyglada tak troche mlecznie :)

To niestety pomylilam odcien. Myslalam ze masz ten najciemniejszy ...
pozostaje czekac az odezwie sie ktos z tamtym odcieniem :(

--
...soledad...
**gg 1882000**

1. Data: 2003-07-16 14:28:05

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-07-2003 o godz. 15:30 Elik napisał(a):
> Zdaje się że to ten. Ale jak dla mnie, to ani ciężki, nie
zauważyłam też
> żeby się kleił.

hmmm, jak widac preferencje sa rozne. Ja sie z nim czuje
fatalnie :(

1. Data: 2003-07-16 16:24:58

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soledad" <s...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zastanawialam sie tez nad tym drugim - ciemniejszy ( to chyba ten ktory
> kupilas). A co do zapachu to tez ladnie pachnie i wygodnie sie nim

Witam!!

A moglabys napisac cos wiecej o nim? Czy mocno sie odbija od ust
swiatlo? I czy moge sie sugerowac kolorem jaki jest w katalogu? Czy sie
klei? itp. Gdyby nie grupa nie zwrocilabym na niego nawet uwagi:)))

Dziekuje i pozdrawiam

Tysia

Dermicea - zel lagodzaco-kojacy
fluid