Polecam, na prawdę warto

1. Data: 2005-07-14 12:52:13

Temat: Polecam, na prawdę warto
Od: a...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie byłam ostatnio w super miejscu i znalazłam piękne rzeczy do swojego
domu. Na Alejach Ujazdowskich w Warszawie jest Galeria OKO. Znalazłam tam
piękne antyki, srebra, tapety, tkaniny,meble na zamówienie. Można im też
zlecić kompleksową aranżację wnętrz. Miła obsługa i umiarkowane ceny. Mają też
stronę internetową www.galeriaoko.pl, ze zdjęciami, cenami itp....aż jestem
zaskoczona, że istnieje takie miejsce.......
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-07-14 14:10:39

Temat: Re: Polecam, na prawdę warto
Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> umiarkowane ceny. Mają też stronę internetową www.galeriaoko.pl, ze
> zdjęciami, cenami itp....aż jestem zaskoczona, że istnieje takie

Jeden z czytelników grupy pl.regionalne.warszawa (spam pojawił się rowniez
na tamtej grupie) - Paweł tak opisuje swoje wrażenia po pobycie w Galerii
OKO:

"Skusiłem się, poszełem pod podany adres i było tam tylko to, sorki za foty,
ale mi coś kolory padły w cyfrze.

http://republika.pl/printo/warszawa/80te2/mieso.jpg
http://republika.pl/printo/warszawa/80te2/luksus.jpg
"

3. Data: 2005-07-14 14:14:19

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...wp.pl> wrote in message news:05071414521399@polnews.pl...
> [...]
> domu. Na Alejach Ujazdowskich w Warszawie jest Galeria OKO. Znalazłam tam
> piękne antyki, srebra, tapety, tkaniny,meble na zamówienie.

Niestety "antyki na zamowienie" to nie antyki, i do tego za horrendalne ceny

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

dzialka i domek - jak go doprowadzic do normalnego stanu
farba "szorowalna"
Zmywarka Bosch - jaki model wybrac?
Akryl na oknach
Transport pralki sedanem