Polecam na trądzik

1. Data: 2005-03-25 17:19:01

Temat: Polecam na trądzik
Od: Burczymucha <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego dłuższego czasu walcze z trądzikiem(nie duzy ale jednak) i
wągrami z którymi akurat był większy feler, i testowałem różne kosmetyki
clearasil i inne , nieskutecznie i sprobowałem płatków na wągry
Clearasil oraz "Ultra żel 10" i efekty widac już po 4 dniach , wiec z
czystym sumieniem polecam, acha zapomniałem dodac też że cały czas
używam żelowy krem do mycia twarzy.

PS. uważajcie na włosy bo mi sie utlkeniły przez to :P

Pozdrawiam Bartek