Polędwiczki wieprzowe

1. Data: 2004-04-08 09:32:15

Temat: Polędwiczki wieprzowe
Od: "AL" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy macie moze jakis pomysł na świąteczny obiad z polędwiczkami wieprzowymi
w roli głownej?

A.L.

1. Data: 2004-04-08 11:12:29

Temat: Re: Polędwiczki wieprzowe
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/2f6j7

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...tk otwarte okna"

1. Data: 2004-04-08 11:15:33

Od: "szulik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AL" <a...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
> czy macie moze jakis pomysł na świąteczny obiad z polędwiczkami
wieprzowymi
> w roli głownej?
Nie wiem, czy na miano "świąteczny" to zasługuje, ale ja często robię coś
takiego:
polędwiczki kroję na cienkie paseczki, podsmażam, podlewam wodą, (oczywiście
przyprawiam), a po jakimś czasie dodaję mrożoną fasolkę (pociętą na ok. 2cm
kawałki) i pokrojoną w kostkę paprykę czerwoną marynowaną.
Tak się sobie to dusi...

Pychotka.
Rodzinka najczęściej domaga się z ryżem, ale pewnie jakies wariacje są
dopuszczalne.

Pozdrawiam.
Ewa

1. Data: 2004-04-08 11:15:36

Od: "Aneta Kuhny" <a...@n...tangram.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Witam,
> czy macie moze jakis pomysł na świąteczny obiad z polędwiczkami

Hej!
Ja nadziewam polędwiczki różnymi rzeczami: serem żółtym, jakąś aromatyczną
wędzoną kiełbaską, farszem grzybowym albo tym, co mam akurat w domu (czasem
ser pleśniowy, papryka, ....różnie). Obsmażam je na dużym ogniu, doprawiam,
zalewam odrobiną wody i duszę aż zmiękną. Przed podaniem kroję na plasterki.
Zazwyczaj osobno robię do nich sos pieczarkowy lub z grzybów leśnych.
Pozdrawiam.
Aneta

1. Data: 2004-04-08 20:39:37

Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Witam,
> czy macie moze jakis pomysł na świąteczny obiad z polędwiczkami

podsmazyc mieso

wyjac z patelni i na tym tluszczu ze smazenia udusic pomidory bez skorki i
bez pestek + cebulka

jak sie zrobi sos dodac kawalek pokruszonego sera plesniowego

zalac smietanka do sosow
dodac podsmazone mieso i dusic

na talerz i posypac natka

przepyszne!

1. Data: 2004-04-09 13:05:02

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

AL wrote:

> Witam,
> czy macie moze jakis pomysł na świąteczny obiad z polędwiczkami wieprzowymi
> w roli głownej?

ja lubie takie:

http://tinylink.com/?DCjamxyNv2

wiku

1. Data: 2004-04-09 16:20:57

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AL" <a...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
> czy macie moze jakis pomysł na świąteczny obiad z polędwiczkami
> wieprzowymi w roli głownej?

marynuje je w oliwie , pieprzu , soli i dużo ząbków czosnku (ze 4 h) potem
obsmażam na dużym ogniu , następnie owijam je cienkimi plastrami boczku
wędzonego i pieke 35min w 180-200 stopni bez przykrycia , i do naczynie
powżucać te wszystkie ząbki czosnku (sporo)
do tego praze ryż z orzechami i jakąś surówke i jest mniammmmmm :)

życze smacznego Magda

1. Data: 2004-04-09 16:58:35

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-04-09 at 18:20, Meg wrote:

> [...]
> powżucać te wszystkie ząbki czosnku (sporo)
> do tego praze ryż z orzechami i jakąś surówke i jest mniammmmmm :)

Uo matku bosku, a skad Ty te poledwiczki bierzesz, ze stuletniego knura,
ze tak je katujesz? Przeciez one juz po obsmazeniu i 5 minutach duszenia
powinny byc dobre. Poza tym - po co boczek? To jest bardzo delikatne,
soczyste mieso i zadnego dodatkowego tluszczu mu nie trzeba.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

chlebek szczęścia (przyjazni)
POMOCY!!!!!