POMOCY!!!!!

1. Data: 2004-04-08 08:57:39

Temat: POMOCY!!!!!
Od: "Ewcia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!!!!!!!!
Mam pytanie:
Jaka jest najlepsza sałatka z Tuńczykiem???? Ja nie mam pomysłu:((( PROSZE O
POMOC.
Dziekuje za wszystkie rady i przepisy juz z gory.

1. Data: 2004-04-08 11:13:12

Temat: Re: POMOCY!!!!!
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewcia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> POMOC.
> Dziekuje za wszystkie rady i przepisy juz z gory.

Na przyklad kapusta pekinska, zielony groszek, papryka czerwona w kosteczke,
tunczyk w sosie wlasnym w kawałkach i do tego sos z oliwy z oliwek, soku z
cytryny i ziół wedle upodobania (bazylia?) no i sól oczywiście, ale nie za
dużo.
Albo makarok świderki, papryka, groszek (co kto lubi) tuńczyk, majonez.

1. Data: 2004-04-08 11:31:17

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2004 10:57:39 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Ewcia*, w
wiadomości news:<c534c0$ooo$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> POMOC.
> Dziekuje za wszystkie rady i przepisy juz z gory.

tuńczyk, kukurydza, czerwona cebulka, gotowane jajka, ogórek kiszony,
majonez
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-04-08 11:42:13

Od: "fanka MS" <uwojciga_NOSPAMPLEASE__REMOVEIT$@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 puszki tuńczyka

2 woreczki ryżu

1 słoik cebulki marynowanej

majonez

1 puszka kukurydzy

Ryż ugotować. Cebulki, tuńczyka, kukurydzę odcedzić. Wszystko razem
wymieszać.

1. Data: 2004-04-08 13:26:19

Temat: Odp: POMOCY!!!!!
Od: "Ewcia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fanka MS <uwojciga_NOSPAMPLEASE__REMOVEIT$@wp.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c53dqo$93k$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> majonez
>
> 1 puszka kukurydzy
>

> Ryż ugotować. Cebulki, tuńczyka, kukurydzę odcedzić. Wszystko razem

DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!
ZAWSZE COS WYKABINUJE Z TYCH WASZYCH PROPOZYCJI
JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI:)
POZDRAWIAM I SMACZNEGO

bezmięsny wielkanocny obiad
kolorowa sałatka