Polemika z Przemyslawem

1. Data: 2000-01-24 02:53:10

Temat: Polemika z Przemyslawem
Od: Irena Siegmund <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie trac nerwow na tego idiote, ignoruj go, traktuj jak powietrze to
moja rada.
Ja probowalem mu kiedys tez cos tlumaczyc ale skonczylo to sie tym, ze
stwierdzilem ze "mandry glupszemu musi ustapic" i zakonczylem dyskusje.
Twoje wypowidzi sa doskonale i ja popieram Ciebie.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-01-24 03:33:29

Temat: Re: Polemika z Przemyslawem
Od: "af" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Irena Siegmund <i...@u...net> wrote in message
> [...]
> stwierdzilem ze "mandry glupszemu musi ustapic" i zakonczylem dyskusje.
> Twoje wypowidzi sa doskonale i ja popieram Ciebie.

Jesli to bylo do mnie, to nie mam zwyczaju NIKOGO ignorowac....klocic sie i
owszem. Ale zlosc mi szybko przechodzi.
F.

1. Data: 2000-01-24 12:03:11

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdzilem ze "mandry glupszemu musi ustapic" i zakonczylem dyskusje.
> Twoje wypowidzi sa doskonale i ja popieram Ciebie.

Nie za bardzo zrozumialem, ktory z nas jest idiota : ja czy "af". Ale to
jest najmniej istotne. Wytlumacz mi dlaczego obrzycasz ludzi takimi
epitetami?
Kazdy moze miec swoje poglady i moze sie przy niech upierac, nawet, jezeli
nie ma racji (o czym moze nie wiedziec). Od tego sa jak sama nazwa wskazuje
grupy "dyskysyjne". To tyle

pozdrawiam

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-24 20:26:21

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem mozna sie z kims nie zgadzac, ale to niekoniecznie powod do
nazywania go idiota. Niemniej jednak sa w sieci elementy pozbawione szrych
komorek, ktore nie zasluguja nawet na nazwanie go idiota. Tego typu epitety
proponowalbym pozostawic wlasnie dla nich, a nie obrazac innych tylko
dlatego ze mysla troche inaczej niz my. (grunt ze wogole mysla)

Artur Nowacki

Przepisy wegetarianskie
Piwo w domu - czy to możliwe?
Kuchnia warszawska - jeszcze