[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!

11. Data: 2010-08-12 12:13:24

Temat: Re: [Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odmieniony Druch napisał(a):
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
>
> Spokojnie,
> wez kilka glebszych oddechow,
> bo zarazisz sie jeszcze choroba globa.
> I bedzie epidemia Globos Paranoicos Vulgaris :))
>
> Spokojnie, naprawde...
>
> Druch

Uwaga choroba psychiczna, buraczysko wyszło z nory.

12. Data: 2010-08-12 12:13:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2010-08-12 12:13:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2010-08-12 12:13:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2010-08-12 12:13:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2010-08-12 12:14:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2010-08-12 12:14:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2010-08-12 12:14:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2010-08-12 12:14:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Każdy, kto tę sytuację obserwuje- sam sobie wyciągnie wnioski, skomentuje.
> Nie jest moją winą, że niczego z tego nie rozumiesz- sądząc z Twojego tu
> pisania.

Znaczy nie rozumiem prezesowskiego rachunku prawdopodobienstwa? Pewnie u
robaka bral nałóki.

Podoba mi sie - konkretne odniesienie sie do slow prezia, zarowno chiron jak
i druch - "nie, prezio jest ok, to ten gópi ghost smie cos nam tu cytowac,
ale MY TEGO NIE WIDZIMY hehehe, hihihihi".

BTW alez jestescie przewidywalni

20. Data: 2010-08-12 12:19:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> globa.
> I bedzie epidemia Globos Paranoicos Vulgaris :))

Tez krzyczales na ksiezy "satanisci"?

''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.
Re: Otworzylem, patrze i widze:
Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
re: pastisz
narodziny