Perseidy

1. Data: 2010-08-12 09:16:01

Temat: Perseidy
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś wieczorem (najlepiej późnym, tak po 24), na północno-wschodnim niebie
będzie maksimum. Więc warto zaczepić oko zamiast zajmować się.... rzeczami
nieważnymi. Czyż nie?

MK

PS. Choć niewielka awanturka od czasu do czasu zła nie jest.

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2010-08-12 09:48:23

Temat: Re: Perseidy
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś wieczorem (najlepiej późnym, tak po 24), na północno-wschodnim niebie
> będzie maksimum. Więc warto zaczepić oko zamiast zajmować się.... rzeczami
> nieważnymi. Czyż nie?

Czyz tak. Czasem o nich zapominam, chociaz w dzisiajeszych czasach to juz i
tak widac coraz mniej.

3. Data: 2010-08-12 09:58:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Czyz tak. Czasem o nich zapominam, chociaz w dzisiajeszych czasach to juz
> i tak widac coraz mniej.

Trzeba sobie znaleźć jakiś w miarę ciemny kąt....
Bo jak wiadomo pod latarnią jest ... najmniej Perseidów.

MK

PS. Jedną z rzeczy, którą uwielbiam w żeglowaniu po cieplejszych wodach jest
spanie na decku z gwiazdami nad głową, na wyciągnięcie ręki. Czasami cały
rok na to czekam.

PS 2. W każdym razie dziś im nie przepuszczę [tym Perseidom].

4. Data: 2010-08-12 10:11:35

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Dziś wieczorem (najlepiej późnym, tak po 24), na północno-wschodnim
> niebie będzie maksimum. Więc warto zaczepić oko zamiast zajmować
> się.... rzeczami nieważnymi. Czyż nie?

Normalne ludzie o tej porze śpią!

Qra

5. Data: 2010-08-12 10:20:23

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieważnymi. Czyż nie?
>
> MK
>
> PS. Choć niewielka awanturka od czasu do czasu zła nie jest.

Jak można oglądać meteory, gdy władza z zaskoczenia zhańbiła pamięć Lecha
Kaczyńskiego malutkim krzyżykiem i tekstem na odczepkę?!
Będziesz się w piekle smażyć.

Meteory, też coś.

Sz.

6. Data: 2010-08-12 10:23:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jak można oglądać meteory, gdy władza z zaskoczenia zhańbiła pamięć Lecha
> Kaczyńskiego malutkim krzyżykiem i tekstem na odczepkę?!

Ty Szeolu ty :-))).
Będę patrzyć, będę się napawać pięknem i będę mieć wszystkie szalone kaczki
głęboko.... w buraczkach.

MK

7. Data: 2010-08-12 10:24:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Normalne ludzie o tej porze śpią!
>
> Qra

A kto każe wam, Szanowna Qro, być normalną???
Kto śmie??

MK

8. Data: 2010-08-12 10:30:27

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Normalne ludzie o tej porze śpią!
>
> Qra

O tak, z całą pewnością jesteś tu normalna, aż do bólu.
I niektórzy muszą cierpieć tu razem z tobą, wiec bądź
czasem człowiekiem i daj odetchnąć od twojej normalności.
S.

9. Data: 2010-08-12 10:39:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Aug 2010 12:20:23 +0200, Szaulo napisał(a):

> [...]
>
> Jak można oglądać meteory, gdy władza z zaskoczenia zhańbiła pamięć Lecha
> Kaczyńskiego malutkim krzyżykiem i tekstem na odczepkę?!

Drogi Szaulo.
Tekst na tabliczce, brzmiący plusminus tak" "...tutaj gromadzili się
ludzie..." NIE JEST upamiętnieniem ofiar katastrofy smoleńskiej.

To tak, jakbys na grobie ukochanej Babci napisał:
"Tutaj w dniu pochówku jakiejś tam babci wykopano dołek, pomodlono się i
dołek zasypano i postawiono krzyż".

10. Data: 2010-08-12 10:40:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Aug 2010 12:23:36 +0200, Vilar napisał(a):

> Będę patrzyć, będę się napawać pięknem i będę mieć wszystkie szalone kaczki
> głęboko.... w buraczkach.

Bardzo szkodliwa społecznie postawa.

[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.
Re: Otworzylem, patrze i widze:
Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
re: pastisz