Perseidy

41. Data: 2010-08-14 12:06:44

Temat: Re: Perseidy
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 12:13, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> No i kuzwa chmury byly :-(

No ale, perseidy byly PONAD chmurami :)

Dyskretnie nam wskazujac, gdzie jest najlepsze
miejsce, w stosunku do burego ;)

42. Data: 2010-08-18 12:12:23

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba sobie znaleźć jakiś w miarę ciemny kąt....
> Bo jak wiadomo pod latarnią jest ... najmniej Perseidów.
>
> MK
>
> PS. Jedną z rzeczy, którą uwielbiam w żeglowaniu po cieplejszych wodach
> jest spanie na decku z gwiazdami nad głową, na wyciągnięcie ręki. Czasami
> cały rok na to czekam.
>
> PS 2. W każdym razie dziś im nie przepuszczę [tym Perseidom].

Ja siedziałem z dzieciakami w sobotę (zdaje się 14.08), głęboko na wsi
i tak coś czułem, że jest dobra pora, kilkanaście błysków zaliczyliśmy,
córa pierwszy raz w życiu zobaczyła, o co chodzi z tymi spadającymi
gwiazdami ;)
Rok temu nie wychodziło, zła pora ;)
Więc jesteśmy 'do przodu' ;)

[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.
Re: Otworzylem, patrze i widze:
Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
re: pastisz