Perseidy

31. Data: 2010-08-12 22:54:27

Temat: Re: Perseidy
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 13-sierpień-10, kiedy Szaulo otworzył usta i usenet napełnił
się słów muzyką:

> Anyway, czy ten festiwal głupoty i ciemnoty z jednej strony a cwaniactwa i
> tchórzostwa z drugiej strony mógłby się wreszcie skończyć?

Zyczy Pan sobie koniec świata? Do 2012 trzeba poczekać.
BTW - chyba lokuję się w tym Waszym Wrocku w pobliżu budowy jakiegoś
stadionu. Mógłby ktoś zabanować te pieprzone ciężarówki, co mi pod oknem
gruchoczą?!

32. Data: 2010-08-12 23:44:21

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo napisał(a):
> [...]
>
> Masz racj? w tym aspekcie.
> Tablica jest cwaniacka. Bo niby jej tre?? na minimalnym poziomie adekwatna i
> zgodna z faktami, ale w?a?nie upami?tniaj?ca miejsce upami?tniania,
> Spos?b ods?oni?cia tch?rzliwy.
> Uwa?am, ?e nic nie sta?o na przeszkodzie ustawieniu na placu przed Pa?acem
> pionowej kamiennej tablicy/?cianki upami?tniaj?cej wszystkie ofiary
> katastrofy.
>
> Anyway, czy ten festiwal g?upoty i ciemnoty z jednej strony a cwaniactwa i
> tch?rzostwa z drugiej strony m?g?by si? wreszcie sko?czy??

A mnie to rozbawiło, jak słuchałem w wiadomościach, bo nie było
patosu, celebrowania, darcia szat, wycia psów, tfu, wdów itd. Tak
jakby specjalnie, ktoś robił na złość temu co akurat jest typowo
polskim wygłupem, ten brak patosu mnie uwiódł, ja nie lubię się
nadymać, ale bawią mnie ludzie, którzy puchną, oj jak spóchł...o
odfrunie.;) a Vilar ma rację, najważniejsze jest nasze życie, nie
można żyć masą, no można, ale wtenczas nie żyje się, nie egzystuje
prywatnie.

33. Data: 2010-08-12 23:50:39

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sie, 17:18, Hanka <c...@g...com> wrote:
> Do zobaczenia pod Deszczem Perseid.

Bylo pieknie.

Granice nie istnieja.

:)

34. Data: 2010-08-13 06:35:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

>Bylo pieknie.

>Granice nie istnieja.

A jazem zapomnialzem, ale nic to, dzisiaj tez beda, i jutro tez.

35. Data: 2010-08-13 07:44:10

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

W oderwaniu od sytuacji można by uznać za fajne. Ale w tej sytuacji było
właśnie robieniem na złość.

36. Data: 2010-08-13 08:38:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Aug 2010 00:30:06 +0200, Szaulo napisał(a):

> Masz rację w tym aspekcie.
> Tablica jest cwaniacka. Bo niby jej treść na minimalnym poziomie adekwatna i
> zgodna z faktami, ale właśnie upamiętniająca miejsce upamiętniania,
> Sposób odsłonięcia tchórzliwy.
> Uważam, że nic nie stało na przeszkodzie ustawieniu na placu przed Pałacem
> pionowej kamiennej tablicy/ścianki upamiętniającej wszystkie ofiary
> katastrofy.
>
> Anyway, czy ten festiwal głupoty i ciemnoty z jednej strony a cwaniactwa i
> tchórzostwa z drugiej strony mógłby się wreszcie skończyć?
>
> Sz.

Nie miej nadziei. Są inne, ważniejsze sprawy, które kryjąc za tą brudną
zasłoną, załatwia się po cichu - obudzimy się z ręką w nocniku.
:-(

37. Data: 2010-08-13 08:39:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Aug 2010 00:32:17 +0200, Szaulo napisał(a):

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> czy raczej upamiętniająca upamiętnianie
>
> sz.

Jak zwał, tak zwał... jeden cyrk.

38. Data: 2010-08-13 08:43:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Aug 2010 09:44:10 +0200, Szaulo napisał(a):

> [...]
> odfrunie.;) a Vilar ma rację, najważniejsze jest nasze życie, nie
> można żyć masą, no można, ale wtenczas nie żyje się, nie egzystuje

Prywatnie, mówisz?

Ze znienawidzonej (z małymi wyjątkami) Szymborskiej:

"Bez tej miłości można żyć,
mieć serce suche jak orzeszek,
malutki los naparstkiem pić
z dala od zgryzot i pocieszeń,
na własną miarę znać nadzieję,
w mroku kryjówkę sobie uwić,
o blasku próchna mówić "dnieje",
o blasku słońca nic nie mówić."

39. Data: 2010-08-13 08:57:57

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo napisał(a):
> [...]
> w?a?nie robieniem na z?o??.
>

> Szaulo napisa?(a):

> A mnie to rozbawi?o, jak s?ucha?em w wiadomo?ciach, bo nie by?o
> patosu, celebrowania, darcia szat, wycia ps?w, tfu, wd?w itd. Tak
> jakby specjalnie, kto? robi? na z?o?? temu co akurat jest typowo
> polskim wyg?upem, ten brak patosu mnie uwi?d?, ja nie lubi? si?
> nadyma?, ale bawi? mnie ludzie, kt?rzy puchn?, oj jak sp?ch?...o
> odfrunie.;) a Vilar ma racj?, najwa?niejsze jest nasze ?ycie, nie
> mo?na ?y? mas?, no mo?na, ale wtenczas nie ?yje si?, nie egzystuje

E tam specjalnie, nie chcieli kolejnej rozróby, chociaż '' bahory
stalina'' z pisu i tak ją zrobili. Ja to bym zrobił prawdziwą
ceremonie, przywędrował w pochodzie żałobnym z tablicą, że tu
upamiętniamy ofiary które zgineły przez głupotę prezydenta, następnie
chołotę z pod krzyża do suk i do pierdla, a drugiego Kaczkę pod
trybunał stanu. I delegalizacja terrorystycznej sekty pis.

40. Data: 2010-08-14 10:13:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> A jazem zapomnialzem, ale nic to, dzisiaj tez beda, i jutro tez.

No i kuzwa chmury byly :-(

[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.
Re: Otworzylem, patrze i widze:
Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
re: pastisz