[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!

1. Data: 2010-08-12 07:09:10

Temat: [Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pis.org.pl/article.php?id=17538

"wielka kampania przeciwko prezydentowi, wzmocniona po wyborach 2007 roku
nieustannym łamaniem przez rząd konstytucji i ustaw zwykłych, na co,
niestety, media odpowiednio nie reagowały, i zwieńczona wymierzoną w
prezydenta własnego państwa katyńską grą Donalda Tuska z Władimirem Putinem,
w oczywisty sposób obniżała bezpieczeństwo prezydenta i zwiększała
prawdopodobieństwo katastrofy"

Ludu moherowy! W oczywisty sposob Donalda Tuska z Władimirem Putinem
podniesli prawdopodobienstwo katastrofy.

Powtorz debski, ze jarkowi nie odpierdolilo, powtorzcie druchy, iksele i
chirony, ze moheryzm nie odbiera rozumu. Tylko ktos skrajnie glupi i
nedoedukowany moze zjadac powyzsze - uragajace intelektowi i nauce -
brednie./

2. Data: 2010-08-12 07:29:56

Temat: Re: [Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chirony, ze moheryzm nie odbiera rozumu. Tylko ktos skrajnie glupi i
> nedoedukowany moze zjadac powyzsze - uragajace intelektowi i nauce -

Weź debilu się odpierdol, co ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2010-08-12 07:50:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Weź debilu się odpierdol, co ? ;)

Zle, miales powiedziec, ze jarkowi nie odpierdolilo - sprobuj jeszcze raz.

4. Data: 2010-08-12 08:02:10

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chirony, ze moheryzm nie odbiera rozumu. Tylko ktos skrajnie glupi i
> nedoedukowany moze zjadac powyzsze - uragajace intelektowi i nauce -

Odpierdoliło (piękne słowo swoją drogą)
Równo mu odwaliło.
Patrzę na niego i zastanawiam się, co zrobią jego zwolennicy jak posunie się
jeszcze o krok, dwa kroki na tej ścieżce.... Bardzo mnie to ciekawi.

MK

5. Data: 2010-08-12 08:06:13

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zle, miales powiedziec, ze jarkowi nie odpierdolilo - sprobuj jeszcze raz.

Lecz się :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-08-12 08:15:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lecz się :)

Widze, ze masz slaby dzien. Wrocimy do tematu pozniej.

7. Data: 2010-08-12 08:24:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Patrzę na niego i zastanawiam się, co zrobią jego zwolennicy jak posunie
> się jeszcze o krok, dwa kroki na tej ścieżce.... Bardzo mnie to ciekawi.

Wydarzenia okolokrzyzowe aktywnie skupiaja glownie zwolennikow pisu i sld -
gdy sprawa nabierze rozpedu, prezes bedzie musial sie negatywnie (lagodnie
rzecz ujmujac) odniesc do tych samych osob, z ktorymi sie tak "zaprzyjaznil"
w czasie kampanii oraz stwierdzic, ze jednak nie jest lewicowcem. Paranoi
bedzie to kolejny wymiar. Prawdziwi zwolennicy pozostana przy nim. Przeciez
obroncy krzyza juz nazwali ksiezy satanistami, a Nycza wrogiem narodu
polskiego. Najwiecej traci tu Kosciol Katolicki, najwyrazniej nie ma w nim
jednosci w ocenie sytuacji. Co z kolei zadaje klam tezie iz, "czarni sa
bardzo sprytni i przebiegli" - nie, nie sa.

8. Data: 2010-08-12 10:00:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oni mają ponad tysiącletnią praktykę w manipulowaniu ludźmi.
Prezezzz liczy się z nimi i dobrze na tym wychodzi, póki co.

--
CB

9. Data: 2010-08-12 10:30:20

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
> [...]

Spokojnie,
wez kilka glebszych oddechow,
bo zarazisz sie jeszcze choroba globa.
I bedzie epidemia Globos Paranoicos Vulgaris :))

Spokojnie, naprawde...

Druch

10. Data: 2010-08-12 11:45:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chirony, ze moheryzm nie odbiera rozumu. Tylko ktos skrajnie glupi i
> nedoedukowany moze zjadac powyzsze - uragajace intelektowi i nauce -

Każdy, kto tę sytuację obserwuje- sam sobie wyciągnie wnioski, skomentuje.
Nie jest moją winą, że niczego z tego nie rozumiesz- sądząc z Twojego tu
pisania.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.
Re: Otworzylem, patrze i widze:
Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
re: pastisz
narodziny